w

Lodowy biznes – rentowna franczyza

Stojąc przed obliczem wyboru formy prowadzenia własnej działalności gospodarczej zadać musimy sobie kilka podstawowych pytań. Jaka jest nasza znajomość rynku, na którym chcemy powalczyć o zyski? Co zrobić, aby nasz pomysł na biznes w praktyce i długofalowo okazał się rentowny? Czy mamy konieczne doświadczenie oraz zaplecze technologiczne i logistyczne? Jaka jest sytuacja na rynku konkurencji?

Wielu potencjalnych inwestorów zniechęca negatywna odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań. Niepotrzebnie! Wszak jedną z możliwości, przed którymi stoi człowiek chcący trafnie zainwestować jestfranczyza – jedna z bezpieczniejszych form prowadzenia firmy i doskonała szansa na regularne zwiększanie tempa jej rozwoju. Nawet jeśli mamy dobry wstępny pomysł i nie krępują nas ograniczenia finansowe, często nie wiemy jak w praktyce bezpiecznie wkroczyć na rynek. Jeżeli zależy nam na bezpieczeństwie naszej inwestycji, warto wesprzeć się doświadczeniem marki, która w danej branży osiągnęła już sukcesy. Warto postawić na sprawdzony produkt, który od dawna doskonale radzi sobie na rynku. W takiej sytuacji zostaje jedno kluczowe pytanie: Co stanowić będzie przedmiot naszej działalności? W jaki produkt i usługi zainwestujemy i do jakiej firmy zwrócimy się o pomoc?

Cukiernicza gałąź rynku znajduje coraz większą liczbę inwestorów i z dnia na dzień rośnie w siłę. Na czasie okazuje się być „lodowy biznes ”, któremu dopisuje nie tylko prawdziwe letnia pogoda już na wiosnę, ale także duże zainteresowanie potencjalnych inwestorów. Zapowiada się upalne lato. Wszystko wskazuje na to, że wakacyjna aura nadal się utrzyma. Lato zdecydowanie sprzyja konsumpcji deserów lodowych, których statystycznie ludzie zjadają coraz to więcej i to nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Okazuje się, że w branży nie tylko letnia pora roku może być rentowna. Lody jemy także w chłodniejsze dni, traktując je, jako deser odpowiedni na każdą okazję, a także jako dodatek do słodkich dań ciepłych. Z lodami jest tak, że lubi je niemal każdy! Przeszkody nie stanowi, ani wiek, ani płeć, ani inne czynniki, które mogą być problematyczne przy prowadzeniu innego typu działalności gospodarczej. Możliwości dotarcia do targetowanej grupy odbiorców są ogromne. Nawet dla osób na diecie, znajdzie się taka wariacja składników, która nie zaburzy założonych dietetycznych rygorów. Lodziarnie  stają się miejscami spotkań osób w różnym wieku, wybierających miejsce zarówno na spotkania towarzyskie jak i biznesowe. Oprócz tradycyjnych lodów gałkowych, lodowe kawiarnie oferują desery lodowe , koktajle owocowe i wiele innych pokrewnych produktów, które zadowolą niejednego konsumenta. Okazuje się, że „z lodów” można czerpać nie tylko przyjemności smakowe, ale także finansowe. W praktyce lodziarnia może stać się źródłem znaczącego dochodu.

Od niedawna linię biznesową opartą na franczyzie wprowadza do swojej filozofii skutecznego prowadzenia firmy znany producent lodów Zielona Budka. Skupiona do tej pory na innej formie inwestycji Zielona Budka  w najbliższym czasie zamierza zwiększyć liczbę lokali, które będą funkcjonować właśnie na zasadzie franczyzy. Zielona Budka pojawia się w różnorodnych lokalizacjach. Producent lodów chce zagościć w galeriach handlowych, pasażach i na deptakach. Każdy franczyzobiorca Zielonej Budki otrzymuje dostęp do wypracowanej strategii biznesowej. Zostaje wprowadzony w prawa rządzące rynkiem i zwiększa swoje szanse na sukces w tej branży. Relacja pomiędzy partnerami oparta jest na ścisłym, ciągłym i długoterminowym współdziałaniu. Głównym założeniem jest rentowność dla obu stron projektu i sukces na polu świadczonych usług. Sieć, która zaczyna się rozrastać ma w niedalekiej przyszłości znacznie się powiększyć. W krótkiej perspektywie czasowej miejsc takich jak Cukiernia usytuowana na przykład w Galerii Handlowej Agora w Bytomiu, realizujących w pełni założone cele biznesowe, ma być coraz więcej. Producent lodów jest otwarty na współpracę i liczymy na kolejnych inwestorów. Dąży do stworzenia miejsc, w których przestrzeń dostosowana będzie do różnego rodzaju spotkań, zarówno tych o charakterze towarzyskim, jak i rodzinnych, a być może także biznesowych. Miejsc, w których klimat buduje atmosfera, do której klienci chcą powracać, ale także miejsc rentownych z biznesowego punktu widzenia.

Avatar photo

Napisane przez adStone

Alfavox Partnerem konferencji Siła Telemarketingu

Wizyta u dentysty nie boli – bolą zaniedbane zęby