w

Lodówki Samsung Bespoke – rok pod znakiem personalizacji i sztuki

Współpraca z artystami to wiodący kierunek rozwoju linii personalizowanych lodówek Bespoke, które w ramach akcji specjalnych marki ozdobione zostały wyjątkowymi grafikami. W październiku ubiegłego roku zakończył się globalny konkurs dla projektantów Samsung #BespokeDesignedByYou, a niemal rok później lodówka Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibaud Hérem – jako przedmiot sztuki użytkowej – została zlicytowana w Polsce przez dom aukcyjny Desa Unicum, przecierając szlak dla całej branży. 

Już w momencie premiery lodówki Bespoke spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem konsumentów, a rok 2022 tylko potwierdził, że były tym, czego brakowało na rynku AGD. Filozofia Bespoke wiąże się z przesuwaniem granic, w których sprzęty przestają pełnić jedynie funkcjonalną rolę we wnętrzu. Personalizowane i modułowe lodówki Bespoke, z całym wachlarzem opcji kolorystycznych i rodzajów wykończenia paneli frontowych, stały się wyborem dla wszystkich tych, którzy chcą w pełni kreować swoją domową przestrzeń. Współprace z artystami, służące podkreśleniu wyjątkowego designu urządzeń, umocniły pozycję marki i lodówek Bespoke na rynku.

Konkursy dla projektantów i inspirujące współprace 

W ubiegłorocznym globalnym konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou udział wzięło aż 1,581 projektantów z całego świata. Potraktowali oni panele zewnętrzne personalizowanej lodówki Bespoke jako płótno malarskie do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Drugie miejsce w konkursie zajął projekt polskiej artystki Weroniki Ślifierz (@weri.weri) zatytułowany „Foodie”.  

Lodówkę Bespoke widziałam już wcześniej i zawsze bardzo mi się podobała. Moje serce skradły pastelowe kolory i możliwość personalizacji. Marzyłam o tym, aby znalazła się w mojej kuchni. W swojej pracy inspirowałam się latami 90 . i pop artem. Kocham kolory i nieszablonowe zestawienia. Uwielbiam też jedzenie i w przeszłości moje prace bardzo często do niego nawiązywały. Uważam, że personalizacja AGD to wspaniały trend – dzięki temu sprzęty stanowią integralną część naszego wnętrza, odzwierciedlając nasz gust i osobowość” – powiedziała Weronika Ślifierz.

Panele frontowe lodówki Bespoke stanowiły dotychczas płótno m.in. dla Andy’ego Rementera czy Alexa Proby. W ramach takiej wyjątkowej kooperacji powstała lodówka Samsung Bespoke z ilustracją autorstwa francuskiego artysty Thibaud Hérem, która jako prawdziwe dzieło sztuki użytkowej 26 września br. trafiła na aukcję w warszawskim DESA Unicum. Była to pierwsza w Polsce lodówka zlicytowana podczas takiej aukcji. Wydarzenie to stanowiło precedens w świecie AGD, w którym prym wiodą technologie.

Samsung nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, jeśli chodzi o współprace z artystami, a sam rozwój konceptu Bespoke cały czas ewoluuje. Twórcza eksploracja nowych pomysłów stanowi nieodzowną część rozwoju tej linii urządzeń. Marka kontynuuje swoją pracę na rzecz innowacyjnych projektów, oferując nowe doświadczenia i doznania, dzięki którym życie nabiera kolorów.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób Samsung zwiększa swój globalny zasięg i przesuwa granice możliwości domowej przestrzeni dzięki linii Bespoke, odwiedź https://www.samsung.com/pl/home-appliances/bespoke-home/

Załączniki

3 pomysły na świąteczne potrawy na bazie mleka

Po „Głodzie” i „Wojnie” czas na „Exodus” – Kolejna część Sagi wołyńskiej bestsellerowej pisarki Joanny Jax!