w

Lech Premium nakręcił Juwenalia 2011 w największych miastach Polski!

Juwenalia to święto młodych konsumentów piwa. Tego lata, dzięki spójnym i szeroko zakrojonym działaniom, Zimny Lech stał się nieodłącznym elementem studenckich imprez. Cykl tegorocznych Dni Studenta z LECHem rozpoczął się 11 maja w Rzeszowie, a zakończył imprezą 3 czerwca w Warszawie.

–  Zakończyliśmy sukcesem olbrzymi i innowacyjny projekt na skalę całego kraju! Wybraliśmy lokalizacje z największym potencjałem i ruszyliśmy w trasę. Nasza strategia okazała się słuszna! Potwierdza to frekwencja, która znacznie przekroczyła 700 tys. uczestników oraz sprzedaż, która wyniosła prawie 2 900 hl piwa – powiedział Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

W tym roku dni niczym nieskrępowanego relaksu i beztroski studentów w 11 miastach otwarto Wielkim Pochodem Juwenaliowym, pełnym roztańczonych, poprzebieranych młodych ludzi. Do miejsca świętowania prowadził ich LECH Ice Truck, ogromna ciężarówka sponsora tegorocznych Dni Studentów. Podczas Juwenaliów 2011 w każdym z miast studenci wzięli udział w loterii, w której nagrodą główną była designerska lodówka z zapasem zimnego LECHa na cały rok oraz zestaw na domówkę – telewizor LCD 40’, kino domowe i konsola XBOX 360.

W „Strefie Zimnego LECHa” Studenci bawili się przy miksowanej na żywo muzyce. Podczas koncertów, które towarzyszyły Juwenaliom 2011 obok rockowych sław, takich jak Kult, Lady Pank, Myslovitz, Muchy, czy Strachy na Lachy, zagrali artyści niezależni, jak Happysad, czy Czesław Śpiewa. W Poznaniu górował elektroniczny beat w wykonaniu Smolika i rap Abradab. Warszawski program muzyczny oferował natomiast występ amerykańskiej grupy Korn – specjalistów od mocnego grania i żywiołowej zabawy. Dodatkową atrakcją był pokaz rzeźbienia w lodzie wykonany przez wicemistrzów świata w rzeźbach lodowych.

Ponadto do pięciu miast, w których odbyły się Dni Studenta zawitał Bil Ariunbaatar ze stacją LECH Premium TV, który jako rzecznik Juwenaliów 2011 przeprowadził szereg relacji z imprez i wywiadów.

 – Mamy nadzieję, że za rok z równym entuzjazmem i zaangażowaniem staniemy do realizacji kolejnych studenckich projektów! Jesteśmy pewni, że na kolejnych Juwenaliach BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!– podsumował Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej. 

Do redaktora:

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży  osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udziela:

Tomasz Kanton
Brand PR manager

[email protected]

tel. +48 61 66 77 776
tel. kom. +48 695 592 651

Charytatywne klikanie facebookowców pomogło osobom niewidomym

Wystawa „Świat w 3D” w Krakowie