w , ,

Konkurs Villeroy & Boch "City of Coffee" na europejską stolicę kawy

Rzym, Paryż, Berlin i Londyn – cztery miasta, jedna pasja: kawa. Ale które z nich  otrzyma tytuł City of Coffee? Możesz o tym zadecydować, nawet jeśli zazwyczaj pijesz swoją latte w kawiarni na warszawskim Powiślu, albo przy krakowskich Sukiennicach. Podczas następnego pobytu w zwycięskiej europejskiej stolicy będziesz cieszyć się ulubioną kawą z filiżanek NewWave Cities of Europe od Villeroy & Boch.

Każdy może decydować. Nieważne, czy kolejne wakacje spędzasz w Rzymie, czy tylko ze słyszenia wiesz, jak piękny jest Paryż. Wybierz swoje City of Coffee. Oddaj swój głos na wybrane miasto do 1. października br. Możesz to zrobić bezpośrednio poprzez stronę http://www.citiesofcoffee.com/ lub dodając hashtag wybranej metropolii w poście na Twitterze: (#COC_London, #COC_Paris, #COC_Roma lub #COC_Berlin),albo pod swoim zdjęciem kawy w Instagramie. Wyniki i szczegóły zakończenia akcji zostaną podane na stronie internetowej.

Każdy głos zwiększa szansę, że to właśnie do Twojego ulubionego miasta zostanie dostarczonych aż 1000 sztuk porcelany NewWave Caffe Cities of Europe. Eleganckie filiżanki dedykowane zwycięskiej metropolii zamienią ją w kolorową „Stolicę kawy”.

Dla miłośników kawy i podróżowania: NewWave Cities of Europe

Niektórym pomaga się obudzić wczesnym rankiem, dla innych jest sposobem na relaks po południu. Jedno jest pewne -bez kawy nie wyobrażamy sobie życia. Każdy ma swój patent na czerpanie z niej przyjemności. Dlatego w kolekcji NewWave The Citites of Europe znalazły się filiżanki do espresso, café au lait i dwie filiżanki o różnej pojemności (0,25 l. i 35 l.), wraz z odpowiadającymi im spodkami. Kolekcje charakteryzują dekoracyjne motywy z wybranych miast Europy: Rzymu, Paryża, Berlina i Londynu. Dzięki nim popijanie kawy zamienia się w ekscytującą podróż.

Cities of Coffee: podwójna radość z picia kawy

Akcja Villeroy &Boch jest dedykowana wszystkim fanom dobrej kawy, eleganckiej porcelany i czterech europejskich stolic. Dla uczestników to przede wszystkim dobra zabawa, ale też emocje towarzyszące tym niecodziennym zmaganiom o tytuł City of Coffee. W tym celu wykorzystane zostaną różne media –prasa i Internet, social media oraz działania streetowe,- a także nawiązana została współpraca z lokalnymi kawiarniami i usługodawcami.

Informacje o akcji:
http://www.citiesofcoffee.com/

Avatar photo

Napisane przez Konkret PR

Dlaczego Łódź kreuje eventy?

Stałe płacowe, zmienne wartości