w , ,

Koniec kampanii promocyjnej „Fairy” na nośnikach reklamowych Kasy Stefczyka

Kampania reklamowa płynu „Fairy” (25 maja–31 lipca) zrealizowana została poprzez insert ulotek i reklamę prasową na łamach miesięcznika „Czas Stefczyka”, a także za pomocą wdrożonego w Kasie Stefczyka systemu digital signage, największego projektu tego typu w Polsce w 2011 roku. Spot reklamowy emitowany był przez okres ponad miesiąca na 531 monitorach LCD w placówkach Kasy w całej Polsce, usytuowanych wewnątrz oddziałów, jak też w witrynach zewnętrznych.

Za kompleksową obsługę przekazu  realizowanego na łamach największych korporacyjnych nośników reklamowych należących do Kasy Stefczyka odpowiedzialna była agencja reklamowa Apella.

Avatar photo

Napisane przez Apella S.A.

700 kg odpowiedzialności w taksówkach – program „Sprawdź promile” ma nowych…

Internet Starter – najprostszy sposób, aby w wakacje zrobić z dziadków internautów