w , ,

Knorr Nudle rusza z II edycją plebiscytu na „Najgłośniejszy akademik”

W dniach od 26.11.11 do 17.12.11 na profilu Knorr Nudle na Facebook’u organizowana będzie II edycja  plebiscytu dla studentów z całej Polski pod nazwą „Najgłośniejszy akademik”.

Ideą plebiscytu jest wybór najbardziej imprezowego i muzycznego akademika w Polsce. Chcemy przedstawić akademik jako miejsce, w którym studenci nie tylko mieszkają, ale również świetnie się bawią! W plebiscycie zostaną wyłonione 3 pierwsze, najgłośniejsze akademiki, dla których zostanie zorganizowany sampling produktów: I miejsce – 15 tysięcy zupek, II miejsce – 10 tysięcy zupek i III miejsce – 5 tysięcy zupek Knorr Nudle.

Plebiscyt prowadzony jest w aplikacji, która znajduje się na Facebook’u. Każdy kto polubi profil Knorr Nudle może zagłosować na swój akademik lub zgłosić go do konkursu, jeśli nie będzie go w bazie. W plebiscycie mogą brać udział nie tylko studenci, ale również osoby, które kiedyś mieszkały/przebywały w danym akademiku i mają niezapomniane wspomnienia z tego okresu i imprez tam organizowanych.

Patronat medialny nad plebiscytem objęli: Radio Planeta FM, Portal Students.pl, Radio Kampus, Portal Student.pl, Radio UWM FM i Radio Luz.

Agencja The Digitals odpowiedzialna jest za produkcję aplikacji na Facebooku, organizację plebiscytu i całą obsługę marketingową włącznie ze zdobyciem patronów medialnych i współpracę z nimi.

Kontakt dla mediów:

Aneta Krasnodębska-Sekita

e-mail: [email protected]

tel. 0-519-762-006

Pierwsze zmarszczki to nie koniec świata

KSG Agro zamierza skupić do 0,5 mln akcji własnych