w

Kiermasz Płyt Winylowych i CD w NoVa Park

Tysiące czarnych krążków z prawdziwie muzycznymi perełkami oraz setki płyt CD – to wszystko będzie można znaleźć już w najbliższy weekend w NoVa Park. W dniach 18-19 lutego w godzinach 9.00-21.00 zapraszamy na Kiermasz Płyt Winylowych i CD – niezwykłe spotkanie dla melomanów i kolekcjonerów muzyki! 

Zainteresowanie winylami przestaje być niszowe. Coraz więcej osób, niezależnie od wieku, chce mieć w swojej kolekcji oryginalnego longplaya. Muzyczne święto w NoVa Park, które odbędzie się w dniach 18-19 lutego, będzie idealną okazją, aby zakupić płyty winylowe oraz CD w każdym gatunku muzycznym. A to wszystko w gronie specjalistów i miłośników dobrego brzmienia!

„Chcesz wzbogacić swoją kolekcję muzyczną o rzadki tytuł? Szukasz oryginalnego pomysłu na prezent? Przyjdź do NoVa Park na Kiermasz Płyt Winylowych i CD, gdzie będziemy grać aktualne hity i przeboje sprzed lat w różnych gatunkach muzycznych! Dla każdego znajdzie się coś dobrego!” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kiermasz Płyt Winylowych i CD w NoVa Park odbędzie się w dniach 18-19 lutego w godzinach 9.00-21.00 na poziomie 0, przy windzie panoramicznej. Wstęp wolny. 

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

www.nova-park.pl

Avatar photo

Napisane przez Orchidea PR

Jedno złe doświadczenie w internecie może oznaczać utratę klienta

Pompa ciepła – nowe vs stare budownictwo?