w , ,

Kampania promocyjno – edukacyjna Inkospor

W sporcie liczy się nie tylko zwycięstwo, ale również m.in.: pasja, radość, bezpieczeństwo, regeneracja, zdrowie i kondycja. I właśnie tym wartościom i zasadom hołduje Inkospor – niemiecka marka odżywek i suplementów diety dla zawodowych sportowców oraz osób aktywnych fizycznie i czynnie uprawiających sport. Przy wsparciu agencji reklamowej GreyTree, znane już w Polsce produkty koncernu Nutrichem mają dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. 

Odżywki i suplementy diety Inkospor są używane na całym świecie zarówno przez profesjonalistów, jak również amatorów uprawiających różnego rodzaju sporty. Tylko w samej Polsce niemieckie produkty Inkospor od lat cieszą się dużym uznaniem takich organizacji jak: Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Koszykówki, Polski Związek Pływacki, Polski Związek Lekkiej Atletyki, Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego, a także Polskiego Związku Kolarskiego. Również m.in. poszczególne klubowe marki piłkarskie w naszym kraju korzystają z odżywek Inkospor np.: Legia Warszawa, Polonia Warszawa, Skra Bełchatów, KKS Lech Poznań, Górnik Zabrze itd. 

Odżywki i suplementy koncernu Nutrichem to jednak nie tylko zawodowy świat sportu, to również profesjonalne wsparcie oferowane rzeszom osób aktywnie uprawiających sport dla własnej przyjemności, dla zdrowia i kondycji czy też dla zdobycia i utrzymania sylwetki. Produkty Inkospor, aby sprostać wysokim wymaganiom odbiorców muszą nie tylko spełniać restrykcyjne niemieckie przepisy dotyczące technologii spożywczych i testów medycznych, ale również na bieżąco przechodzić badania naukowe pod względem efektywności sportowej w laboratoriach Instytutu Badań Sportu na Uniwersytecie Henricha Heine w Dusseldorfie .

Podpisana umowa pomiędzy agencją reklamową GreyTree a Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j. (jedynego w Polsce oficjalnego przedstawiciela i dystrybutora produktów Inkospor, produkowanych przez niemiecki koncern Nutrichem) zakłada współpracę przez najbliższe 6 miesięcy, które to pozwolą przeprowadzić kampanię promocyjną i edukacyjną m.in. w social mediach, w tym na Facebooku. Grupą docelową planowanych działań w ramach przygotowanej strategii marketingowej są nie tylko sportowcy ale również osoby aktywne fizycznie i czynnie uprawiające sport. 

Zarówno zawodowcy jak i amatorzy wybierają Inkospor, bo od lat cieszy się on renomą produktów PREMIUM QUALITY, oferujących więcej niż konkurencja. W Niemczech Inkospor jest bezdyskusyjnym numerem 1 w świecie sportu zawodowego i amatorskiego – teraz przyszedł czas na wysokie miejsce na podium w naszym kraju. Szczegóły współpracy z GreyTree dla niemieckiej marki Inksopor objęte zostały tajemnicą handlową. 

Napisane przez GreyTree

Co–branding Drosed i Mars Polska

Ogilvy Action i Ford Kuga