w , , ,

Jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek?

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ O… 

  • czynnikach motywujących konsumentów w obecnych czasach i możliwościach zwiększenia ich zaangażowania;
  • podstawach metodologii, ideach i sekretach tworzenia Lovemarks w oparciu o przykłady najlepszych praktyk;
  • tworzeniu Lovemarks w dobie Internetu, za pomocą akceleratorów wzroku, dźwięku i ruchu.

Kevin Roberts wierzy, że siła wielkich idei i więź emocjonalna tworzą wyjątkową wartość. Dzięki temu w ciągu ostatniej dekady udało mu się całkowicie zmienić oblicze marketingu poprzez stworzenie pojęcia Lovemarks. Filozofia ta zmieniła światowe standardy zarządzania marką i przyczyniła się do popularyzacji idei tworzenia wartości. A czym są Lovemarks? Przyszłość, która przynosi zyski, gdyż konsumenci nie tylko lubią nasze marki, lecz także je kochają.

Lovemarks nie są własnością przedsiębiorstw, menedżerów lub marketerów. Są własnością osób, które je kochają. Personalizują rynek masowego odbiorcy i tworzą rynek składający się z jednostek. Poszczególnych konsumentów, którzy mają własne zdanie.

Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark

Partner Strategiczny: SAATCHI & SAATCHI POLAND

Organizacja wspierająca: Polska Rada Centów Handlowych i Business Ad Network

Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa

Patron Branżowy: Brief

Patroni Medialni: Marketing przy Kawie, Business Magazine Manager, Bloomberg Businessweek Polska, Nowoczesna Firma, Gazeta Bankowa, ESSENCE, THINK TANK, Radio PIN, MARKETER+, Mediarun, Wprost.

Avatar photo

Napisane przez BIGRAM SA

Agencja Don’t Worry partnerem moskiewskiej wystawy „Za żelazną kurtyną”

Frost&Sullivan: Nowe zastosowania komórek macierzystych w procesie badań nad odkrywaniem leku