w ,

Jak optymalizować procesy i zasoby w zakresie obsługi klienta? Alfavox opowie podczas I Finance Call

– Rynek finansowy to branża, w której rola call i contact center jest bardzo istotna w zakresie obsługi klienta. Właśnie z tego powodu chcemy aktywnie uczestniczyć w I Finance Call Center Forum – spotkamy się tam z przedstawicielami środowiska finansowego, co pozwoli porozmawiać na temat najistotniejszych problemów i punktów styku obu branż, a także wymienić się doświadczeniami – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Janusz Tomiczek wygłosi podczas konferencji prezentację zatytułowaną „Optymalizacja procesów i zasobów w zakresie obsługi klienta”. Prezentacja prowadzona będzie w sposób interaktywny, umożliwiający uczestnikom konferencji aktywny udział w dyskusji oraz wyrażanie swoich opinii. Prezes Alfavox przedstawi flagowe produkty firmy, takie jak Skrypter rozmów (alfa Scripter) oraz rozwiązanie Workflow Management (XLScheduler WFM), pamiętając o tym, że call center to nie tylko technologia i systemy.

Konferencja I Finance Call Center Forum skierowana jest przede wszystkim dla branży finansowej, a dokładniej menadżerów ds. marketingu i rozwoju i komunikacji z klientem z sektora bankowego, finansowego, firm telekomunikacyjnych i innych firm wykorzystujących w swoich strukturach kanał telefoniczny, a także dyrektorów call/contact center, departamentów i biur obsługi klienta, call i contact center menadżerów, dyrektorów IT, dyrektorów sprzedaż i marketingu oraz dyrektorów ds. CRM.

Avatar photo

Napisane przez Symetria PR

Od Bilbao po Pekin. Targowy maraton Promotechu

Zmalujemy coś w wakacje!