w

Internet&PR. Nowa koalicja sukcesu

9-10 czerwca 2011 w Centrum Warszawa

Specjaliści PR, marketingu, dziennikarze, blogerzy, fachowcy od CSR będą dyskutować min. o tym:

– Jaką rolę odgrywają dziś media? Kreują opinię czy uczestniczą w dialogu?  Informują, czy agregują informacje? –dr Wojciech Jabłoński

– PR czy reklama? Co jest podstawą skutecznej komunikacji w Social Media? – Patrycja Nowakowska – Senior Brand Manager w Kraft Foods Polska

– Jak zarządzać kryzysem w Social Media – Katarzyna Przewuska – Managing Director, Euro RSCG Sensor

– Czy Internet pomaga lepiej służyć pacjentom i odbiorcom? Jakie obowiązki komunikacyjne spoczywają na placówkach zdrowia w XXIw.  Paweł Trzciński – Rzecznik Centrum Zdrowia Dziecka

Pełny program konferencji można znaleźć w serwisie www.pr-internet.pl

Zapraszamy wszystkie osoby, które wierzą w znaczenie komunikacji w procesie budowania wartości marek oraz fanów Social Media.

Napisane przez Małgorzata Nieciecka

ArchFilmFest zawita do Warszawy

Dębowe podłogi królują w polskich domach