w

Internet teraz na papierze

W magazynie znajdą się najciekawsze materiały z portali internetowych. Pozwoli to miłośnikom tradycyjnej prasy i wszystkim, którzy poszukują interesujących artykułów na stały dostęp do tekstów publikowanych w Internecie. Redaktorem naczelnym dwutygodnika jest dziennikarz i publicysta, współtwórca portalu wPolityce.pl – Jacek Karnowski.

Natłok dostępnych w Internecie informacji sprawia, że często nie udaje możemy dotrzeć do wielu interesujących materiałów dziennikarskich. "Sieć to morze informacji. Jak się w nim zorientować? Jak wybrać to, co najważniejsze?" – pyta Jacek Karnowski naczelny dwutygodnika osobistych opinii
„W sieci”.

Do tej pory to Internet wykorzystywał materiały redakcji prasowych. „W sieci” zakłada odwrócenie tej zależności. Drukowany magazyn będzie czerpał z sieci najlepsze i najciekawsze artykuły, komentarze i opinie znanych osobistości świata polityki, kultury, biznesu i ekonomii.
W jakim celu? "Internet płynie niesłychanie szybko, informacje znikają z głównych stron już po kilkunastu godzinach i później trudno je odnaleźć. Pomyśleliśmy – coś z tym trzeba zrobić. Również z tym, że sieć jest zamknięta dla tych, którzy wolą, bądź muszą żyć poza nią. Dlatego stworzyliśmy
„W sieci” dwutygodnik osobistych opinii". – mówi redaktor naczelny.

Redakcja skupi się na dziennikarstwie śledczym, tekstach polemicznych, nie będzie też unikać kwestii kontrowersyjnych, dobranych jednak z zachowaniem standardów dziennikarskich. „W sieci” pozwoli na zapoznanie z wyborem tekstów, ułożonych w bloki tematyczne omawiające bieżące informacje, szeroko opisujące aktualne tematy dyskusji medialnych, streszczające publikowane na portalach opinie.

„W sieci” wychodzi więc naprzeciw oczekiwaniom tych czytelników, którzy chcą dotrzeć do najciekawszych, a równocześnie wiarygodnych informacji. Magazyn skierowany jest zarówno do ludzi młodych – miłośników ogólnodostępnego Internetu – jak i czytelników starszych, którzy chętnie korzystają z prasy tradycyjnej.

Publicyści i zespół redakcyjny „W sieci” są gwarancją artykułów na najwyższym poziomie. Poza przedrukami artykułów z Internetu, dwutygodnik dostarczać będzie sporą dawkę własnych materiałów dziennikarskich, przygotowywanych specjalnie dla gazety.

Dwutygodnik może zaskoczyć nie tylko unikalną tematyką, ale także oryginalnym formatem – pośrednim między klasycznym magazynem, a gazetą codzienną – nowością na rynku tygodników.

„W sieci” dostępny będzie dzięki szerokiej sieci dystrybucji. Redakcja przewiduje również możliwość zamówienia prenumeraty, zarówno za pośrednictwem spółek kolporterskich, Poczty Polskiej, jak i bezpośrednio poprzez kontakt z wydawcą – spółką Fratria.

Avatar photo

Napisane przez Apella S.A.

Vivus Finance wchodzi do telewizji i zapowiada dwukrotny wzrost sprzedaży

„Wyścig o kasę”, czyli konkurs ekonomiczny Kas Stefczyka