w , , ,

Internauci postawili na zmysł smaku

W sobotę podczas Gali Konkursu „Czas na Kurpie- Kupuj Lokalne Produkty” poznaliśmy wyróżnione produkty i firmy, które Kapituła Konkursu uznała za przodujące pod względem promocji lokalnego wyrobu, pomysłu na biznes i światowego poziomu produkcji.  Połowa wyróżnień trafiła do producentów żywności ekologicznej i tradycyjnej.  I tak za „szynkę łęgowską  wyróżniono masarnię w Nowym Podosiu , za miody wielokwiatowe pasieki Teresy i Czesława Niedźwiedzkich oraz Urszuli i Andrzeja Kaliszewskich , a za sery kozie gospodarstwo agroturystyczne Sabiny i Mieczysława Mąków. Nagrody otrzymały też „Smaki Kurpiowszczyzny” linia artykułów gastronomicznych  karczmy „Ostoja” i piekarnia „Serafin” za wyroby regionalne. 

Pozostałe nagrody trafiły :  do PST – za szybę zespoloną Quattro Thermo, do firmy WEGA – za serię drzwi wewnętrznych  „Lupus”, do Lus-aru  – za kryształowe grawerowane lustra i firmy „Marta” za kinkiety ledowe do luster.  Wyróżniono też Stowarzyszenie Unikat za monety okolicznościowe, portal internetowy Kartkonosz za serię voucherów prezentowych oraz Ambrę Art za serie biżuterii inspirowaną twórczością kurpiowską.  Galę, na której obecni byli goście z miast partnerskich uświetnił występ Ostrołęckiego Chóru Kameralnego pod dyrekcją Bożeny Harasimowicz – Pęzy.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Dorobiński

Pierwsza kolekcja „fashion collection” w ofercie Top Secret

Zadbaj o ekologię w swojej firmie!