w , ,

iDoll – lalki-grajki na miarę XXI wieku

Muzyka łączy pokolenia, łagodzi obyczaje i nie można bez niej żyć. Działa terapeutycznie, pomaga się zrelaksować lub wręcz przeciwnie – pobudza do działania i wzmaga aktywność. Poprzez muzykę bardzo wcześnie możemy wspierać i stymulować dziecięce zmysły, a przez to rozwijać ich wrodzone talenty. Odpowiednio dobrane dźwięki pozytywnie oddziałują na dziecko, będące jeszcze w łonie matki, które od dwudziestego szóstego tygodnia życia słyszy rytm i melodię.

Lisa James White, przy tworzeniu iDoll, doskonale zdawała sobie sprawę z ogromnego wpływu muzyki na rozwój dzieci. Zaprojektowała lalki, które na pierwszy rzut oka przypominają naszą poczciwą, „całą ze szmatek” – Zuzię. iDoll (www.mamissima.pl, 199 zł) są miękkie i przyjemne w dotyku, dzięki czemu błyskawicznie stają się ukochaną zabawką malucha. Lulu i jej brat Pax, oprócz ujmującej powierzchowności, mają również wyjątkowe wnętrze – ich sercem jest bowiem wbudowany głośnik.

Dzięki głośnikowi iDoll w bardzo łatwy sposób można podłączyć do iPod’a, iPhone’a lub innego odtwarzacza plików mp3. W jaki sposób? Z boku lalki znajduje się otwór zapinany na rzep, do którego wkładamy odtwarzacz. Urządzenie podłączamy do zabawki za pomocą dołączonego kabelka, który wkładamy do wejścia na słuchawki. I już, gotowe – w kilka chwil iDoll zamienia się w prawdziwą lalkę-grajkę na miarę XXI wieku!

Długie, monotonne spacery i bezsenne noce, podczas których bez końca nucimy „Ach śpij, kochanie…” mogą już niedługo odejść w zapomnienie. iDoll to doskonała zabawka nie tylko dla dzieci zapalonych łowców technologicznych gadżetów. Przyda się każdej mamie, która ceni sobie proste i praktyczne rozwiązania. Lalki-grajki sprawdzą się podczas codziennych zabaw, na pikniku czy wieczorami, podczas usypiania dziecka. iDoll to nowoczesne pozytywki – pozwalają na indywidualne zaprogramowanie listy odtwarzanych utworów, które pomogą dziecku odpłynąć do krainy małych, sennych marzeń.

Lalki iDoll są do nabycia w internetowym butiku www.mamissima.pl lub w showroomie Mamissima (Warszawa, ul. Wiertnicza 162).

Avatar photo

Napisane przez Idea PR

Marketing szeptany – wcale nie szemrany

Nowe butiki w Centrum Janki