w

IDMnet wydzielił AdProfile – sieć reklamy behawioralnej

AdProfile odpowiada za rozwój i sprzedaż produktów wykorzystujących technologię predykcyjnego targetowania behawioralnego oraz reatrgetingu. Sieć na starcie zaoferowała reklamodawcom 28 predefiniowanych profili, pozwalających na dotarcie do określonych grup docelowych, takich jak: Przedsiębiorcy, Urządzający wnętrza, Młodzi rodzice. Profile podzielone zostały tematycznie i przyporządkowane są do 5 kategorii: Ludzie biznesu, Budujący i urządzający, Ona i on, Zdrowie, Hobby i styl życia.

„Podstawą AdProfile ma być przede wszystkim indywidualna oferta dla Klientów. Zwłaszcza w przypadku kampanii wykorzystujących technologię retargetingu, stawiamy na tworzenie dedykowanych i kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla naszych partnerów. Oferta AdProfile obejmować będzie całość procesu – od szczegółowej analizy celów kampanii, przez planowanie i egzekucję działań reklamowych, po ewaluację wyników oraz propozycję ich optymalizacji” – Wyjaśnia Michał Hejka, dyrektor operacyjny IDMnet.

Za nową markę odpowiedzialni są Daniel Kondzior – Project Manager oraz Przemek Jankowski – Key Account Manager.

„IDMnet oferuje usługi związane z targetowaniem behawioralnym oraz retargetingiem od 2008 roku. Obserwując rozwój polskiego rynku reklamy internetowej, widzimy, że produkty te cieszą się coraz większym uznaniem i zainteresowaniem marketerów. Dlatego doszliśmy do wniosku, że warto stworzyć osobną markę, która pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać naszą dotychczasową wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie, zaprezentować klientom kompleksową ofertę i przedstawić im pełne spektrum naszych możliwości związanych z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego.” mówi Daniel Kondzior.

Uruchomiona została strona internetowa www.adprofile.pl, na której można uzyskać więcej informacji o ofercie AdProfile. W najbliższym czasie planowane jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej nowej sieci na witrynach zrzeszonych w  IDMnet. Zostanie w niej wykorzystana technologia retargetingu.

IDMnet rozwija portfolio marek produktowych od 2009 roku. AdProfile jest 6 specjalistyczną siecią wydzieloną z oferty IDMnet. Dotychczas wprowadzone zostały: kobieca sieć reklamowa 4clover, sieć budowlana Budowia, sieć farmaceutyczno – medyczna ZdrowieNet, sieć reklamy video Clipnet oraz zarządzana wspólnie z AdAction –  AdAction Network, specjalizująca się w reklamie w witrynach związanych z grami komputerowymi i szeroko pojętą rozrywką.
 

Napisane przez Kinga Szydzińska

Gimnazjaliści o Katyniu

Majówka z Bitwą pod Ostrołęką