w

Hyundai Motor Poland przedłuża gwarancję i ochronę assistance dla użytkowników pojazdów marki…

W zawiązku z aktualną sytuacją, związaną z pandemią koronawirusa na świecie, korzystanie z niektórych usług i terminowa realizacja serwisowania pojazdów może być ograniczona. W związku z tym producent podjął decyzję o przedłużeniu  okresu gwarancji do końca maja 2020 roku, dla wszystkich pojazdów, którym okres gwarancyjny wygasał w marcu i kwietniu. 

Przedłużeniu ulega również bezpłatna usługa assistance, którą świadczy Europ Assistance Polska.

Zdajemy sobie sprawę, że w związku z aktualną sytuacją, korzystanie z różnych usług może być utrudnione. Jako firma ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących momentach. Dlatego cieszymy się, że klienci Hyundai Motor Poland będą mieli możliwość skorzystania z assistance samochodowego w ramach wydłużonej gwarancji, ponieważ wierzymy, że takie działanie zapewni  klientom Hyundai  maksymalny poziom komfortu, pomocy i ochrony – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska Sp. z o.o.

Hyundai Motor Poland troszczy się nie tylko o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, ale także o dobry stan i bezpieczeństwo ich samochodów. Zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych Klientów może mieć teraz ograniczony dostęp do serwisowania pojazdów. Dlatego zdecydowaliśmy o przedłużeniu okresu działania gwarancji oraz bezpłatnej usługi Assistance. – powiedział Rafał Krajewski, Dyrektor Działu Posprzedażnego w Hyundai Motor Poland

Sprzedaż samochodów online z Carsalon.pl szansą dla branży motoryzacyjnej

Credit Agricole przyjmie wnioski o subwencje w ramach Tarczy Finansowej PFR