w ,

Holiday Inn Łódź – nowoczesność i tradycja

Hotel położony jest w samym sercu miasta przy ul. Piotrkowskiej. Pierwsi goście hotelu odwiedzą Łódź w związku z mistrzostwami Euro 2012. Holiday Inn cieszy się także dużym zainteresowaniem płci pięknej ze względu na partnerstwo w projekcie „Łódź Miastem Kobiet”.

Hotel Holiday Inn – inwestycja dla Łodzi

Hotel Holiday Inn Łódź to przede wszystkim szansa dla Łodzi na umocnienie swojej pozycji renomowanego centrum konferencyjnego w Polsce. Dzięki Holiday Inn łódzki biznes zyska aż 490 m.kw powierzchni konferencyjnej, w tym sale których nazwy  nawiązują do historii Łodzi oraz jej wyjątkowej spuścizny kulturowej i społeczno-gospodarczej: Filmowa, Przemysłowa, Piotrkowska, Pałacowa, Bankowa i Fabryczna. Największa z sal – Festiwalowa – jest przystosowana do przyjęcia 140 osób przy teatralnym ustawieniu krzeseł.

To nie jedyne akcenty nawiązujące do łódzkiego dziedzictwa. Ściany parteru, gdzie mieszczą się m.in. recepcja i bar, zdobi historyczna panorama ulicy Piotrkowskiej, wykonana na podstawie fotografii pochodzących ze zbiorów Muzeum Miasta Łodzi. Także w każdym pokoju hotelowym znajdują się fotografie dawnego miasta.
 
Holiday Inn to nie tylko szacunek dla lokalnej tradycji, ale również inwestowanie w nowe technologie. Każde z pomieszczeń konferencyjnych wyposażone jest w najnowocześniejszy sprzęt multimedialny oraz wielojęzyczny panel sterujący wyposażeniem sal (oświetleniem, ekranami, nagłośnieniem, klimatyzacją). To sprawia, że są one idealnie dopasowane na spotkania kadry zarządzającej, szkolenia czy rozmowy rekrutacyjne.

Elegancja i komfort

Holiday Inn Łódź to stylowe wnętrza, wyśmienita kuchnia oraz najlepsza obsługa. W hotelu znajduje się 127 pokoi o nowoczesnym wyposażeniu i eleganckim designie, z bezpłatnym dostępem do internetu za pośrednictwem Wi-Fi. W standardowym wyposażeniu znajdują się również: mini-bar, sejf, telewizor oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Specjalnością Holiday Inn jest również pillow menu, czyli zestaw poduszek w skład którego wchodzą zarówno miękkie jak i twarde modele oraz poduszki dla alergików.

Goście, którzy odwiedzą hotel, w przerwach między kolejnymi spotkaniami znajdą wytchnienie m.in. w przestronnym lobby, a dodatkowo osoby rezerwujące Executive Room zyskują dostęp do tarasu ze specjalnym miejscem na relaks. Pokoje w standardzie Executive są wyposażone ponadto w szlafroki, aktualne wydania poczytnych magazynów managerskich oraz zestaw luksusowych kosmetyków.

Prawdziwą chlubą hotelu będzie Executive Suite – apartament o najwyższym standardzie wyposażenia, składający się z dwóch oddzielnych, ekskluzywnie umeblowanych pokoi oraz dwóch łazienek o nowoczesnym designie (m.in. z szybą, która w zależności od oświetlenia zmienia się z przezroczystej na mleczną). Całość została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić gościom maksymalny komfort.

Szef kuchni poleca

Ponadto, na wszystkich odwiedzających hotel czeka rozbudowana strefa restauracyjna, gdzie prym wiedzie Restauracja Łódzka, z menu układanym zawsze z najlepszych produktów w danym sezonie. Szefem kuchni został Robert Głyda, wielokrotny laureat prestiżowego konkursu l’Art de la cuisine Martell. Jak zaznacza sam szef kuchni, dania proponowane w restauracji, które są połączeniem kuchni azjatyckiej, amerykańskiej, śródziemnomorskiej i polskiej, zapewniają niezwykłe doznania smakowe i wizualne. Dodatkowo, restauracja posiada również specjalne menu dla dzieci, przygotowane z myślą o najmłodszych gościach hotelu.

Restauracja jest czynna dla gości hotelu od godz. 7, a dla osób z zewnątrz w godzinach 17-22. Przez cały dzień – aż do godz. 1 w nocy  – jest również uruchomiony DiM bar, który serwuje najlepsze napoje (podawane na zimno i na gorąco) oraz przekąski.

Sieć Holiday Inn w Polsce to: pięciogwiazdkowy hotel w Krakowie, czterogwiazdkowe obiekty w Warszawie, podwarszawskim Józefowie i Bydgoszczy oraz trzygwiazdkowy hotel Express by Holiday Inn w Krakowie.

Więcej informacji o hotelu Holiday Inn Łódź można znaleźć na stronie www.hilodz.com/.

Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
[email protected]
tel. 42 209 17 45
www.studioprowokacja.pl/

Avatar photo

Napisane przez studio Prowokacja

Święto Mostu Paulińskiego

Darmowy Internet ComNet w Ogrodzie Kibica na Euro 2012