w , ,

Haribo Smerfy – nowość na polskim rynku

Haribo Smerfy to wyjątkowa niespodzianka dla wszystkich miłośników kultowej bajki. Owocowe żelki o  delikatnej konsystencji nie zawierają sztucznych barwników, a dzięki użyciu surowców najwyższej jakości stanowią lekką i zdrową przekąskę dla dzieci i dorosłych.

Produkt dostępny jest w praktycznym 200 g opakowaniu w dwóch wariantach smakowych. Kwaśne Smerfy kryją w sobie świeżość owoców, a dzięki cukrowej posypce dodają energii. Słodkie Smerfy to miękkie i przyjemnie rozpływające się w ustach żelki o owocowym smaku, które nie zawierają żelatyny i dzięki temu mogą być spożywane przez wegetarian.

– Haribo Smerfy to najstarszy licencjonowany produkt firmy – mówi Marzena Sadurska, Brand Manager w Haribo Polska. – Jesteśmy przekonani, iż żelki w kształcie znanych na całym świecie sympatycznych bohaterów kreskówki przyciągną uwagę zarówno dzieci, jak i dorosłych. Mając na uwadze rosnącą popularność kwaśnych słodyczy impulsowych, duże nadzieje wiążemy zwłaszcza z tym wariantem smakowym.

Produkty zostały wprowadzone na rynek w czerwcu 2012 r. – Kwaśne Smerfy są dostępne w szerokiej dystrybucji, natomiast Słodkie Smerfy w wybranych punktach sprzedaży. Średnia cena rynkowa produktu w opakowaniu 200 g wynosi 6,22 zł. Opakowanie zbiorcze zawiera 30 x 200 g.

Informacje o firmie:

HARIBO to istniejący od 1920 roku producent żelków, pianek i gum rozpuszczalnych znanych na całym świecie. W swojej ofercie ma kilkaset rodzajów produktów HARIBO, pianek Marshmallows oraz gum rozpuszczalnych MAOAM o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków. Firma produkuje swoje wyroby w 18 fabrykach na świecie a jej produkty są kupowane przez dzieci i dorosłych w ponad 100 krajach. HARIBO produkuje dziennie 80 milionów Złotych Misiów. Z ich rocznej produkcji mógłby powstać łańcuch otaczający trzykrotnie Ziemię! W Polsce HARIBO obecne jest od 1992 roku. Wysoką jakość produktów Haribo potwierdzają otrzymane nagrody i wyróżnienia: „Superprodukt 2005”, „Produkt Roku Innowacja 2006”, „Złota Odznaka Jakości 2006, „Top Innowacje”, „Lider Forum 2006 i 2007”, złoty i srebrny medal „DLG 2007”, „Oskar FMCG 2007”, „Towar Roku 2008”, „Produkt Roku Innowacja 2009”, „Produkt Roku Innowacja 2010”, „Produkt Roku Innowacja 2011”, „Perła Rynku FMCG 2011”.

Kontakt dla prasy:

Malwina Pająk, JBcomm                                 

tel.: (22) 823 04 11       

e-mail: [email protected]       

Marzena Sadurska, HARIBO

tel.: (22) 532 40 64

e-mail: [email protected]

Avatar photo

Napisane przez JBcomm

Szkoła Nowej Jakości

W reklamach Credit Agricole ponownie zobaczymy francuską gwiazdę