w

Gala Złotych Certyfikatów Rzetelności 2011

W tym roku w harmonogramie gali wręczenia Złotych Certyfikatów Rzetelności przewidziany jest panel dyskusyjny „Etyka biznesu w polskich realiach gospodarczych”, do któregozaproszeni zostali goście ze świata biznesu i finansów. Będą wśród nich min. :  Krzysztof Kuniewicz – Dyrektor Zarządzający Bibby Financial Services Sp. z o.o;  Katarzyna Kreczmańska-Gigol – Katedra Finansów SGH;  przedstawiciel zarządu Kredyt Banku; Adam Łącki – Prezes Krajowego Rejestru Długów; Waldemar Sokołowski – prezes programu Rzetelna Firma. Uczestnicy panelu będą zastanawiali się m.in. nad znaczeniem etyki w polskim biznesie oraz korzyściami, jakie niesie ze sobą postępowanie zgodnie z zasadami moralności. Galę zwieńczy spektakl zespołu Teatru Sabat „Rewia forever”, którego autorką jest Małgorzata Potocka – założycielka Teatru. 

Podmioty gospodarcze ubiegające się o wyróżnienie Złotym Certyfikatem Rzetelności muszą m.in. pozytywnie przejść weryfikację w Krajowym Rejestrze Długów, przedstawić zaświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz wobec ZUS za okres ostatnich trzech miesięcy, a także posiadać minimum trzy referencje wystawione przez partnerów biznesowych, również należących do grona Rzetelnych Firm. Konieczne jest również uzyskanie pozytywnej opinii członków Kapituły Złotych Certyfikatów Rzetelności. W ubiegłym roku wyróżnienia otrzymały 304 przedsiębiorstwa z całej Polski, które zadeklarowały uczciwość i transparentność w prowadzeniu biznesu. W tym roku podczas pierwszej gali, jaka miała miejsce w trakcie III. Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach Złotym certyfikatem Rzetelności uhonorowane zostały 94 firmy o różnym profilu działalności.

Informacje o programie Rzetelna Firma:

Program Rzetelna Firma powstał w 2008 roku. Jego celem jest propagowanie rzetelności płatniczej, etyki oraz transparentności w obrocie gospodarczym w Polsce. Do zawiązanej w 2008 roku inicjatywy przyłączyło się już ponad 37 000 firm z całej Polski. Celem programu Rzetelna Firma jest budowanie przewagi konkurencyjnej, poprzez wyróżnianie na rynku wiarygodnych partnerów. Według przeprowadzonych badań, aż 71% Polaków kupiłoby towar lub usługę w firmie, która terminowo reguluje należności. Certyfikat Rzetelności ma za zadanie umożliwić im podjęcie świadomej decyzji.

Avatar photo

Napisane przez Highlite PR

Koszyk cen dlahandlu: Taniejące warzywa pozwalają hipermarketom obniżać ceny

Ranking uczelni NESCAFÉ 3in1 w konkursie IAB Europe Research Awards