w ,

Firma DCB partnerem konkursu Złoty Paragon

Wyniki głosowania zostaną przedstawione 26 maja 2011 roku podczas uroczystej Gali w Teatrze Capitol w Warszawie.

Dzięki szkoleniom, głosujący w konkursie czytelnicy magazynu „Hurt i Detal” zdobędą przydatną wiedzę w zakresie szybkiego i przede wszystkim skutecznego rozpoznawania falsyfikatów oraz zabezpieczeń stosowanych w polskiej walucie. Program warsztatów przygotowany został we współpracy z panią Urszulą Morawską – ekspertem walutowym firmy DCB. Szkolenie odbywa się metodą warsztatową, dzięki której każdy uczestnik bierze udział w rzeczywistej symulacji codziennych transakcji gotówkowych. Zajęcia trwają 4 godziny zegarowe.

„Zdecydowaliśmy się na ufundowanie 15 voucherów na warsztaty z rozpoznawania fałszywych pieniędzy, gdyż chcemy, aby wiedza w tym zakresie dostępna była jak największej liczbie osób. Naszym zdaniem pracownicy z branży FMCG są szczególnie narażeni na kontakt z falsyfikatami. Jako osoby zatrudnione na stanowisku kasjera przeprowadzają dziennie setki transakcji pieniężnych, dlatego powinni być przeszkoleni w zakresie wykrywania fałszywek”  – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

„Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to pierwsza edycja  konkursu organizowanego przez wydawnictwo Fischer Trading Group. Laureatów w 8 kategoriach wybierają czytelnicy magazynu „Hurt i Detal”. Całe wydarzenie nadzoruje jeden z czołowych na rynku instytutów badawczych – Pentor Research International. Rozstrzygnięcie głosowania iuroczysta Gala rozdania nagródodbędzie się26 maja 2011 w Teatrze Capitol w Warszawie.

Informacje o firmie:

Firma DCB S.A. jest ekspertem w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów. Udziałowcami spółki są: Remedium – Doradcy Finansowi Sp. z o.o., fundusz inwestycyjny BIO-MED Investors SA z Wrocławia oraz inwestor prywatny Sylwester Salach. Przedsiębiorstwo jest wyłącznym dystrybutorem lampy kasjerskiej DeCoBa 1085. Urządzenie cechuje bardzo wysoki współczynnik wykrywalności fałszywych banknotów i papierów wartościowych. DCB prowadzi również szkolenia dla banków i firm handlowych w tym zakresie.

Firma intensywnie rozwija się i buduje sieci dystrybucji i sprzedaży swoich produktów na terenie całej Polski. Plany rozwojowe spółki przewidują debiut na rynku alternatywnym New Connect w 2011 roku. Do głównych założeń inwestycyjnych spółki należą przede wszystkim dynamiczny rozwój działalności, zdobywanie nowych klientów oraz pozyskiwanie nowych źródeł finansowania.

W marcu 2010 roku firma DCB otrzymała nagrodę „Innowacja Handlu” w kategorii Ochrona i Systemy Zabezpieczeń dla innowacyjnej lampy kasjerskiej DeCoBa 1085. W kwietniu 2010 roku spółka została również wyróżniona Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich dla najlepszego produktu prezentowanego podczas Międzynarodowej Wystawy Zabezpieczeń Securex 2010. W styczniu 2011 spółka została uhonorowana prestiżowym Certyfikatem Polish Product w kategorii Firma Roku 2010.

www.decoba.pl

Napisane przez Orchidea PR

Frost & Sullivan: Innowacyjne technologie na rynku energii geotermalnej

„Zielony Przystanek” przy Centrum Handlowym Osowa