w , ,

Firma DCB edukuje społeczności lokalne

Prelekcje skierowane do społeczności lokalnych są sposobem na przybliżenie mieszkańcom problemu fałszowania pieniędzy. Uczestnicy spotkania zapoznają się ze skalą tego zjawiska w Polsce oraz metodami ochrony przed fałszywkami. Zaprezentowane im zostaną również założenia kampanii społecznej Znam Swoje Pieniądze oraz ofertą produktową i szkoleniową spółki DCB.

Spotkanie dla mieszkańców sosnowieckiego osiedla Piastów odbędzie się w poniedziałek 6 czerwca 2011 w godzinach 18.00-20.00 w Klubie Osiedlowym SSM Ziemowit (Sosnowiec ul. Sąsiedzka 4). Kolejna prelekcja będzie mieć miejsce w czwartek 9 czerwca w godzinach 17.00-19.00 w Klubie Osiedlowym SSM Rudna (Sosnowiec ul. Hallera 16a) i skierowana będzie do mieszkańców osiedla Rudna w Sosnowcu.

Każdy Polak powinien posiadać niezbędną wiedzę w zakresie rozpoznawania fałszywych banknotów, aby nie być narażonym na negatywne konsekwencje związane z tym procederem. Zadaniem spółki DCB jest zatem edukacja różnych grup społecznych, aby ten cel osiągnąć. Nasze działania skierowane są nie tylko do kasjerów czy młodzieży. Teraz chcemy dotrzeć również do społeczności lokalnej, aby odpowiednia ochrona przed falsyfikatami była szeroko dostępna oraz znana” – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

Cykl prelekcji dla społeczności lokalnych jest realizowany w ramach kampanii społecznej Znam Swoje Pieniądze, której głównym celem jest edukacja Polaków w zakresie wykrywania fałszywych banknotów. Akcja ta realizowana jest przez spółkę DCB od listopada 2009 roku.

Informacje o firmie:

Firma DCB S.A. jest ekspertem w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów. Udziałowcami spółki są: Remedium – Doradcy Finansowi Sp. z o.o., fundusz inwestycyjny BIO-MED Investors SA z Wrocławia oraz inwestor prywatny Sylwester Salach. Przedsiębiorstwo jest wyłącznym dystrybutorem lampy kasjerskiej DeCoBa 1085. Urządzenie cechuje bardzo wysoki współczynnik wykrywalności fałszywych banknotów i papierów wartościowych. DCB prowadzi również szkolenia dla banków i firm handlowych w tym zakresie.

Firma intensywnie rozwija się i buduje sieci dystrybucji i sprzedaży swoich produktów na terenie całej Polski. Plany rozwojowe spółki przewidują debiut na rynku alternatywnym New Connect w 2011 roku. Do głównych założeń inwestycyjnych spółki należą przede wszystkim dynamiczny rozwój działalności, zdobywanie nowych klientów oraz pozyskiwanie nowych źródeł finansowania.

W marcu 2010 roku firma DCB otrzymała nagrodę „Innowacja Handlu” w kategorii Ochrona i Systemy Zabezpieczeń dla innowacyjnej lampy kasjerskiej DeCoBa 1085. W kwietniu 2010 roku spółka została również wyróżniona Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich dla najlepszego produktu prezentowanego podczas Międzynarodowej Wystawy Zabezpieczeń Securex 2010. W styczniu 2011 spółka została uhonorowana prestiżowym Certyfikatem Polish Product w kategorii Firma Roku 2010.

www.decoba.pl

Napisane przez Orchidea PR

Oglądalność telewizji: 30.05 – 05.06.2011

Nowy raport Amadeus "Usługi dodatkowe: sposób na większy dochód"