w

Euler Hermes będzie monitorować należności LexisNexis

Celem współpracy jest sprawniejsze monitorowanie należności LexisNexis. Pozwoli to wyjaśniać sprawy związane z rozliczeniami w krótszym terminie i zmniejszy ilość wysyłanej papierowej korespondencji.

Klienci będą otrzymywali w dniu wymaganej płatności przypomnienie drogą elektroniczną, a po upływie terminu przedstawiciele Euler Hermes będą kontaktować się z nimi telefonicznie.

Bardzo często w kontaktach z Klientami spotykamy się z potrzebą udzielenia dodatkowych informacji lub zgłoszeniem braku faktury – współpraca z Euler Hermes pozwoli na wyjaśnianie problemów związanych z rozliczeniami szybciej, niż do tej pory. Chcemy umacniać nasze dobre relacje biznesowe z Klientami i unikać sytuacji, które mogą mieć na nie negatywny wpływ – komentuje Joanna Hirsz-Kropińska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu LexisNexis Polska.

Współpraca została rozpoczęta w maju. Sprawami przeterminowanych płatności nadal zajmuje się wewnętrzny dział windykacji LexisNexis Polska.

Napisane przez CorePR

Metraż nowych mieszkań kurczy się

On Board PR dla Termisilu