w ,

Eko-impreza w Kompanii

„Zielona szafa” to spotkanie o charakterze ekologicznym, którego głównym celem jest promowanie drugiego obiegu ubrań i dodatków. Na imprezę zapraszane są pracujące w Kompanii Piwowarskiej panie oraz partnerki pracowników firmy, obowiązuje zasada: „przyjdź z koleżanką”. Takie zielone eventy odbywają się u lidera branży piwowarskiej już od 2007 roku w czterech lokalizacjach: Warszawie, Poznaniu, Tychach i Białymstoku.

„”Zielona szafa” to nie tylko spotkanie z ekologiczną ideą, ale przede wszystkim kobieca impreza na wesoło, która zawsze niesie ze sobą jakąś wartość dodaną dla uczestniczek” – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, specjalista ds. Public Relations jednak z organizatorek spotkania– „W tym roku panie mogły na nowo odkryć siebie! Pomogła im w tym stylistka i wizażystka a także coach, który ułatwił dotarcie do swego wewnętrznego piękna.”

Tegoroczna „Zielona szafa” odbyła się już w Poznaniu (03.11) oraz Tychach (18.11) kolejne spotkania odbędą się w Białymstoku (08.12) oraz Warszawie (09.12).

Panie o „Zielonej szafie”

„”Zielona Szafa” to świetna eko idea! Podczas imprezy łączymy przyjemne z pożytecznym. Wpływamy na obieg odzieży, wymieniając się rzeczami, które już nas nie cieszą, nie pasują, a które przydadzą się innym osobom. Na tej szafie znalazłam sukienkę, która stała się moją ulubionąJCieszę się również, że przekazujemy odzież organizacji pozarządowej, która ma pod swoimi skrzydłami osoby w trudnej sytuacji materialnej.” – mówi jedna ze stałych uczestniczek imprezy

Byłam ciekawa jaka tu jest atmosfera, co mogłabym zmienić w moim stylu ubierania się, we fryzurze, w kolorach. No i faktycznie, dowiedziałam się czegoś interesującego. Bardzo się zdziwiłam, bo okazało się, że nie jestem "panią zimą", tylko zupełnie innym stylem. No i że mam zmienić kolor włosów, nieco zmienić styl czesania się, malowania. To bardzo inetersujące.” – mówi Agnieszka Hollas, uczestniczka „Zielonej szafy” w Poznaniu

Inna uczestniczka poznańskiej „Zielonej szafy” dodaje: „Na „Zielonej szafie” poznajemy same siebie, i znowu dowiadujemy się czegoś nowego”

Z kolei Małgorzata Grabowska organizatorka tyskiej edycji „Zielonej szafy” wspomina:

„”Zielona szafa” to damski żywioł i jednocześnie ekologiczne przesłanie. W tym roku w Tychach mieliśmy sporo atrakcji, co wyraźnie przypadło Paniom do gustu. Można było poradzić się stylistek, poznać lepiej siebie dzięki coachowi, a nawet zwierzyć się wróżce. Wejściówką jak zawsze były ciuszki, które dziewczyny wymieniały, oglądały, przymierzały. Te, które nie znalazły nowej właścicielki przekazaliśmy Polskiemu Komitetowi Pomocy Społecznej.”

Idea zielonej szafy

Biletem wstępu na ten eko-event jest przyniesiona na wymianę odzież. Wszystkie ubrania trafiają do wspólnej puli, a potem następuje modowe szaleństwo, mierzenie, wybieranie… Całość wieczoru okraszona jest poradami stylistki dotyczącymi aktualnych trendów w modzie, sekretnymi sztuczkami wizażystów oraz nowinkami w zakresie pielęgnacji urody. Ponieważ to „Zielona szafa” to nic nie może się zmarnować! Ubrania, które nie znalazły nowych właścicieli jest przekazywana dla organizacji pozarządowych wspierających kobiety w trudnej życiowej sytuacji.

***
Do redaktora:
Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udziela:

Klaudyna Polanowska-Skrzypek

Specjalista ds. Public Relations
Kompania Piwowarska SA

ul. Szwajcarska 11,
61-285 Poznań
tel.: + 48 61 667 7473
tel. kom.: + 48 695 592 926
fax: + 48 61 667 7850
[email protected]

Kompania Piwowarska przestrzega przed piciem alkoholu w ciąży

Zakazywać, czy wychowywać? – pyta branża piwowarska