w

Dzień Sister’s Aroma w Leo Beauty Club Warszawa: polscy influencerzy poznali ukraińską markę kosmetyczną

W ekskluzywnym salonie urody Leo Beauty Club w Warszawie odbył się dzień marki Sister’s Aroma dla polskich influencerów. Klientom Leo Beauty w Polsce prezentowano topowe produkty ukraińskiej marki naturalnych kosmetyków.

Wizażyści Leo Beauty Club wykonali dla influencerów makijaż z pomocą produktów Sister’s Aroma, żeby podkreślić ich naturalną urodę i odtworzyć modowe trendy. Każdy gość miał okazję przetestować bestsellerowe produkty Sister’s Aroma, czyli:

Kombucha Lifting Serum – serum antyoksydacyjne na bazie kombuchy, które głęboko nawilża i odżywia skórę.

Boosting Ampoule – hialuronowe serum-koncentrat dla promiennej i odnowionej skóry.

Daily Sun Cream SPF 30 – krem przeciwsłoneczny z fizycznymi i chemicznymi filtrami.

Lip Balm Maximizer – balsam do ust z mentolem o jasnoróżowym odcieniu, który optycznie powiększa usta, nawilża i zachowuje naturalną miękkość oraz leczy mikropęknięcia. 

Sister’s Aroma – ukraińska marka kosmetyczna, założona w 2018 roku przez siostry Daszę i Julię Burkowskie. Użytkownicy marki mogą być pewni co do absolutnej czystości formuł i naukowo przebadanych składników, ponieważ Sister’s Aroma otrzymała europejskie certyfikaty (ECOCERT/Cosmos) dla każdego składnika w produktach. Specjalnością Sister’s Aroma są inteligentne produkty, które dopełniają i wzmacniają naturalne funkcje skóry.

Leo Beauty Club – ukraińska marka kosmetyczna premium, która jest właścicielem sieci gabinetów kosmetycznych i klinik medycyny estetycznej na Ukrainie i w Polsce. W 2022 roku Leo Beauty rozpoczęła rozszerzanie działalności na Europę i otworzyła dwie przestrzenie piękna w Warszawie – salon urody Leo Beauty Club oraz klinikę medycyny estetycznej Leo Beauty Clinic. Każdy beauty-space Leo Beauty Club wyróżnia się obsługą na wysokim poziomie, elitarnym designem, nowoczesnymi urządzeniami i metodami na poziomie czerwonego dywanu.

Napisane przez Sister's Aroma

SŁONECZNA MAJÓWKA Z ZIKO DERMO.

Credit Agricole dołącza do inicjatywy #EndPlasticPollution