w

Dzień Bez Samochodu: Kompania Piwowarska zachęca pracowników do jazdy na rowerze

W tym roku Dzień Bez Samochodu wypada w sobotę, zatem wiele osób zupełnie naturalnie zrezygnuje wtedy z podróżowania autem. Jednak obchody w wielu miejscach rozpoczną się już w piątek – tego dnia w niektórych miastach będzie można przemieszczać się komunikacją miejską za darmo, jedynie za okazaniem dowodu rejestracyjnego pojazdu. 

Przyjemne z pożytecznym

Kompania Piwowarska stara się jak najczęściej angażować swoich pracowników w inicjatywy ekologiczne – czy to jednorazowe, jak Dzień Bez Śmiecenia, czy też długofalowe, jak Ciuch w Ruch lub zbieranie zakrętek. Ponadto od 2007 r. prowadzi program „Zgrani z Naturą”, dotyczący edukacji ekologicznej. Tym razem zaprasza pracowników do udziału w konkursie z okazji obchodów Dnia Bez Samochodu, a ponieważ nie wszyscy pracują w sobotę, świętowanie zacznie się już dzień wcześniej. Zasady są proste: wystarczy w piątek lub sobotę zostawić samochód w domu i przyjechać do pracy rowerem, a następnie sfotografować się z nim przed siedzibą KP i zamieścić zdjęcie na portalu pracowniczym. W razie niesprzyjającej pogody można skorzystać z komunikacji miejskiej. W konkursie chodzi głównie o ochronę środowiska, ale równie ważne jest to, że nikt nie przegrywa – każda osoba, która zgłosi swoje zdjęcie, otrzyma od firmy niewielki upominek. Autorzy trzech najlepszych zdjęć zostaną nagrodzeni alkomatami.

Transport publiczny to najbardziej ekologiczny sposób dotarcia do pracy, który oferuje dodatkowe korzyści – podczas jazdy można poczytać książkę lub gazetę. Natomiast jazda na rowerze to sama przyjemność – mówi Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji z Kompanii Piwowarskiej. – Dlatego mamy nadzieję, że napłynie dużo zgłoszeń do konkursu, a w dłuższej perspektywie – że pracownicy KP częściej będą korzystać z rowerów i komunikacji miejskiej, nie tylko z okazji Dnia Bez Samochodu.

Do redaktora:

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 r. wyniosła 13,5 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 31,4 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5,6 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udziela:

Wojciech Mrugalski

kierownik ds. komunikacji

[email protected]

ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań

tel. + 48 61 667 7667

tel. kom. + 48 601 91 11 44

fax + 48 61 667 7850

www.kp.pl

Drukarka fotograficzna Epson L800 + aparat Nikon za złotówkę

Comarch wspiera Turkcell Europe w budowaniu oferty usług w modelu MVNO w Niemczech