w

Dom aukcyjny Abbey House realizuje misję edukowania

Abbey House to innowacyjna na polskim rynku idea biznesowa. Zgromadzone dzieła stanowią aktywa spółki. Im silniejszy rynek sztuki w Polsce i na świecie tym bogatsi klienci spółki, którzy inwestują w jej aktywa.

Dlatego równolegle prowadzone są działania związane z promowaniem rynku sztuki oraz mające na celu edukowanie doradców biznesowych i  potencjalnych inwestorów w obszarze bardzo modnego na świecie Art  bankingu (usługa w ramach oferty private banking).

W sferze zainteresowań Abbey House jest również zacieśnienie współpracy z konkretnymi artystami i wsparcie zarówno na poziomie konsultacji jak i pomocy stypendialnej.

Ideałem twórców Domu Aukcyjnego jest przekonanie inwestorów i osób pragnących lokować kapitał aby przynajmniej 5% portfela inwestycyjnego lokowali długoterminowo w obszarze stuki. W erze nadchodzącego kryzysu stabilny wzrost wartości tego rynku powoduje, że dzieła sztuki stanowią pewną inwestycję. Doradcy zarówno w Polsce jak i na świecie od lat promują zachowania związane z zdywersyfikowaniem lokat. Jest to najpewniejszy ze sposobów na ograniczenie ryzyka inwestycyjnego. Dlatego polscy inwestorzy poszukujący możliwości bezpiecznego lokowania kapitału coraz częściej decydują się „inwestowanie w piękno”.

Eksperci Abbey House służą wiedzą, która gwarantuje bezpieczeństwo takich transakcji.

Niezdecydowani mogą wypożyczyć dzieła sztuki na próbę lub skorzystać z oferty Leasingu. Dzięki temu przestrzeń, w której na co dzień funkcjonujemy może nabrać wyjątkowego, luksusowego charakteru. Leasing taki jest doskonałą formą redukowania kosztów przedsiębiorstwa czy prywatnych inwestorów.

Dynamiczne działania Abbey House są szansą na świeży powiew zarówno na rynku sztuki jak i private bankingu. Są też kolejnym sygnałem na umacnianie się trendów związanych z rozwojem sektora dóbr luksusowych. Właśnie im poświęcono część magazynu Art&Business, który systematycznie zwiększa swoje nakłady stanowiąc symptom zdrowego snobizmu i apetytu na wyższą jakość.

Napisane przez Małgorzata Nieciecka

Pyralgina – Lek numer 1 na silny ból w kategorii bez recepty

Pierwsza kampania outdoorowa Abbey House S.A.