w ,

Dmuchawy i odkurzacze Black&Decker – czyli jak okiełznać jesienny ogród

Jesień w kalendarzu ogrodników jest okresem wymagającym regularnego sprzątania. Pozostawienie opadłych i gnijących liści na trawniku, kostce brukowej, czy chodniku może bowiem powodować niszczenie i przebarwienia nawierzchni. Aby temu zapobiec oraz ułatwić właścicielom ogrodów jesienne prace firma Black&Decker przedstawia dwa urządzenia – odkurzacz GW2600 i dmuchawę GWC1800L.

Ergonomiczny odkurzacz ogrodowy GW2600 posiada dwie funkcje – wydmuchu, która pozwala na zdmuchnięcie wszystkich liści w wybrane miejsce oraz funkcję rozdrabniania, dzięki której odkurzacz zasysając liście jednocześnie je rozdrabnia a odpady gromadzi w 35 litrowym worku. Co ważne, wysoka efektywność działania rozdrabniacza umożliwia 10-krotną redukcję objętości odpadów!

Odkurzacz GW2600 wyposażony został w dwie wymienne tuby, które zapewniają optymalną wydajność obu trybów pracy (odkurzania – 210 km/godz. i wydmuchu 290 km/godz.). Jego waga to w zależności od założonej tuby: 4,1 kg (funkcja odkurzania) i 3 kg (funkcja wydmuchu). Urządzenie w trybie wydmuchu obsługiwane jest jedną ręką, co gwarantuje bardziej komfortową i swobodną pracę. Produkt wyposażono w pas naramienny, ułatwiający swobodne posługiwanie się narzędziem. Cena odkurzacza Black&Decker GW2600 to 469 zł z VAT.

Dmuchawa ogrodowa GWC1800L wyposażona w 18V akumulator Li-Ion jest urządzeniem przeznaczonym do szybkiego zdmuchiwania liści w obrębie ogrodów, podjazdów i tarasów. Dzięki niewielkiej wadze (1,6 kg) dmuchawa nie obciąża kręgosłupa, a także zwiększa wygodę i kontrolę pracy. Duża prędkość wydmuchu (192 km/godz.) gwarantuje skuteczne zgarnianie liści, a niski poziom hałasu silnika zwiększa komfort pracy. Urządzenie posiada wbudowany drapak do usuwania przyklejonych liści czy odpadków oraz ogumowaną rękojeść i włącznik. Cena dmuchawy Black&Decker GWC1800L to 495 zł z VAT.

Odkurzacz GW2600 i dmuchawa GWC1800L objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta. Produkty dostępne są w sprzedaży w renomowanych sklepach narzędziowych i marketach budowlanych na terenie całego kraju.

Avatar photo

Napisane przez Effective PR

Digital Touch – debiut agencji marketingu mobilnego

Don’t Worry rozpoczyna współpracę z Exsud