w , ,

Designerskie stoiska wzmacniają wizerunek deweloperów na targach

Targi mieszkaniowe to dla szukających nowego lokum okazja, aby w jednym miejscu móc zapoznać się szeroką ofertą deweloperów. Jednak tak duża ilość wystawców jest wyzwaniem dla inwestorów. Aby wyróżnić się pośród tak dużej konkurencji, oprócz dobrej oferty należy szukać nowych rozwiązań. Celem jest przyciągnięcie uwagi jak największej ilości potencjalnych klientów. Z tego powodu podczas odbywających się 3-4 marca targów mieszkaniowych we wrocławskiej Hali Stulecia Grupa Deweloperska GEO swoją ofertę zaprezentuje wraz z nowym – wyjątkowym – stoiskiem.

Pracując nad nowym designem, projektanci chcieli przedstawić dewelopera jako dostawcę nowoczesnych, a jednocześnie praktycznych rozwiązań mieszkaniowych. Cel został osiągnięty dzięki niestandardowej formie zabudowy, która wyróżnia stoisko Grupy GEO na tle konkurencji. Do konstrukcji stoiska wykorzystano materiały najwyższej jakość, w tym: drewno, oświetlenie LED, aluminium, PCV (płyty z grafikami) oraz szkło. W trosce o środowisko zastosowano wspomniane już diody LED oraz farby akrylowe (rezygnując z nieekologicznego lakieru).

Stoisko ma wysokość trzech metrów i jest o pół metra wyższe od standardowej zabudowy używanej podczas targów deweloperskich. Ma to zapewnić lepszą komunikację wizualną z potencjalnymi klientami. Zastosowanie intensywnych kolorów, nawiązujących do systemu identyfikacji wizualnej Grupy GEO – białego, czerwonego, żółtego oraz niebieskiego – sprawiają, że stoisko jest bardzo wyraziste. Oryginalne kształty, które całości nadają otwartą formę, zachęcają gości do zapoznania się bliżej z prezentowaną ofertą. Dzięki wykorzystaniu monitorów możliwe jest jednoczesne prezentowanie wszystkich inwestycji dewelopera, nie tylko tych związanych z dolnośląskim rynkiem nieruchomości. Design stoiska z pewnością zwróci uwagę zarówno rodzin z dziećmi, jak i singli poszukujących wymarzonego mieszkania. Oprócz innowacyjnych rozwiązań stoisko zawiera te bardziej tradycyjne stosowane podczas targów mieszkaniowych, tj.: makiety budynków oraz standy z materiałami promocyjnymi.

Decydując się na wykonanie nowego stoiska targowego, mieliśmy na uwadze przede wszystkim fakt, że nie tylko wyjątkową ofertą powinniśmy kreować zainteresowanie naszych klientów – mówi Agnieszka Glanowska , dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Developerskiej GEO .– Nie ma dla nas lepszego miejsca do zaprezentowania się niż targi mieszkaniowe, gdzie spotykamy bezpośrednio naszych potencjalnych oraz obecnych klientów. Musimy sprawić, że zechcą podejść właśnie do naszego stoiska. Jesteśmy przekonani, że nowy design pomoże nam to osiągnąć – dodaje .

We wrocławskiej ofercie Grupy Deweloperskiej GEO znajdują się aż trzy inwestycje: Villa Vratislavia zlokalizowana przy ulicy Dyrekcyjnej, Nowy Horyzont – ul. Główna oraz Zakątek na Wietrznej, usytuowany, jak sama nazwa wskazuje, przy ulicy Wietrznej.

Avatar photo

Napisane przez Jerzy Piątek

Agencja Sisu dla producenta mebli dziecięcych Baggi

Ultra kobieco i sexy, czyli wiosenna kolekcja Boholoft!