w

Delecta na podium w rankingu Top Marka 2012 „Press”

Tegoroczny wynik, trzecią lokatę, Delecta zawdzięcza nieodpłatnej komunikacji o produktach, firmie oraz  zaangażowaniu w sponsoring sportowy siatkówki. Na finalną pozycję w zestawieniu złożyły się punkty przyznane za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji prasowych. „Bardzo cieszy nas fakt, że realizowana strategia komunikacji przynosi wymierne efekty. Naszą markę media wymieniły w badanym okresie 2913 razy, w zdecydowanej większości w kontekście pozytywnym lub neutralnym. To duży sukces, zważywszy na kontekst pozostałych laureatów, należących do światowej czołówki marek spożywczych globalnego rynku FMCG. – komentuje Justyna Pesta, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A.

 Badanie Top Marka zostało przeprowadzone już po raz piąty przez magazyn „Press” i zespół firmy „Press Service Monitoring Mediów”. Analizie poddano materiały opublikowane od lipca 2011 do czerwca 2012 roku w tytułach prasowych. Na podstawie uzyskanych danych ustalono, między innymi, ranking 5 najpopularniejszych w mediach marek spożywczych.

Avatar photo

Napisane przez Kolterman

Ruszył innowacyjny projekt Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter – Crazy Room

Przetarg na most prawidłowo