w

Orchidea PR dla galerii handlowej NoVa Park

W ramach współpracy Agencja prowadzi również działania z obszaru community relations oraz public relations w internecie. Orchidea PR została wybrana w wyniku rekomendacji, a umowa obowiązuje na czas określony. Za projekt ze strony konsultanta odpowiada Monika Paduch.

Galeria handlowa NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpi w dniu 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują delikatesy Piotr i Paweł oraz 93 punkty handlowo-usługowe. W gronie najemców znajdują się marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk. Właścicielami obiektu są węgierski deweloper Futureal oraz Caelum Development.

To już druga galeria handlowa, z którą współpracuje Orchidea Public Relations. Od stycznia 2011 roku agencja prowadzi działania komunikacyjno-wizerunkowe dla Centrum Handlowego Osowa.

Informacje o firmie:

Orchidea PR jest agencją oferującą kompleksowe i profesjonalne działania public relations oraz szkolenia z zakresu komunikacji. Agencja pomaga zarządzać komunikacją Klienta, zajmuje się doradztwem i planowaniem strategicznym. Mocną stroną firmy są: PR korporacyjny, produktowy, media relations, komunikacja wewnętrzna oraz zarządzanie sytuacją kryzysową. Obecnymi klientami Orchidea PR są m.in. firmy: Apsys Polska, Centrum Handlowe Osowa, DCB, Il Toro Polska, Kart-Map, Mazuria-Bravo, Premium Technology oraz Związek Rzemiosła Polskiego. Firma prowadzi również kampanię edukacyjną Znam Swoje Pieniądze, poświęconą zagadnieniu fałszowania pieniędzy i skierowaną do uczestników obrotu gotówkowego.

Avatar photo

Napisane przez Orchidea PR

Navireo pomaga budować warszawskie metro

Poligloci są wśród nas. Finał konkursu językowego