w

Graphcom – systemy ERP w mediach społecznościowych

Profil na Facebook'u to z pewnością sposób na inną niż tradycyjną komunikację z naszymi klientami i kontrahentami. Ten nieformalny sposób kontaktu pozwala nam pokazać Graphcom i jej ofertę w przyjazny, ciekawy sposób – mówi Tomasz Krause, prezes Graphcom Sp. z o.o..

Na profilach na Facbook'u, Twitterze oraz Pingerze można zapoznać się z aktualnymi informacjami, komunikatami i propozycjami kierowanymi do aktualnych i potencjalnych klientów. Przy okazji prezentowane będą różne aspekty z dziedziny systemów informatycznych ERP. Wkrótce zostanie uruchomiony także firmowy kanał na platformie Google +.

Spółka będzie wykorzystywała ponadto dodatkowe narzędzie komunikacji w postaci blogu firmowego. Posłuży on, podobnie jak profile w social mediach, do pełniejszej komunikacji pomiędzy Graphcom a rynkiem.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej o Graphcom Sp. z. o.o. dostępne na www.graphcom.pl

Avatar photo

Napisane przez Niblo

ZTE Racer II – technologiczny wyścig

Fałszywa aplikacja antywirusowa atakuje użytkowników Androida