w , ,

Czego nie lubimy w laptopach? [infografika]

Opinia jest potężną siłą. Zarówno ta wymieniana między ludźmi podczas rozmów, jak również ta w komentarzach internetowych. Opinia wpływa na wyniki sprzedażowe w modelu tradycyjnym, jak i w sieci. Według badań TNS OBOP: 59%  polskich internautów prowadzi wirtualne dyskusje o markach i produktach. Z kolei CBOS wskazuje, że aż 93% internautów opiera swoje decyzje zakupowe na znalezionych w internecie opiniach.  Co więcej do najczęściej kupowanych przez internet produktów obok odzieży i obuwia należy sprzęt elektroniczny. W związku z tym oraz wprowadzeniem na rynek nowej usługi zarządzania reputacją(OX Reputation), Agencja OX Media przygotowała infografikę oceniającą reputację największych marek laptopów w Google.

Avatar photo

Napisane przez OX Media

Bałtykgaz analizuje dane biznesowe w systemie Oracle Business Intelligence

Pewna Paczka – usługa kurierska dla każdego