w

„Cudowna” kampania Warmii i Mazur oczami RedComm i studia Gravite

Celem kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur jest zwiększenie rozpoznawalności regionu w kraju i poza granicami Polski, a także utrwalenie silnej atrakcyjności turystycznej, w tym skojarzeń z przyrodą, czystym środowiskiem, krainą jezior i lasów.

Kampania jako środek wyrazu wykorzystuje prawdziwe zdjęcia Warmii i Mazur. „Z ponad kilku tysięcy wybraliśmy 24 zdjęcia. Naturalne, autentyczne fotografie regionu wykonane przez wybitnych fotografików – Mieczysława Wieliczki, Andrzeja Stachurskiego i Wojciecha Wójcika – doskonale prezentują walory regionu mające kluczowe znaczenie dla turystów przy wyborze miejsca wypoczynku. Dodatkowo idealnie wpisują się wieloetapową kampanię, która będzie trwać do drugiej połowy 2013 roku” – mówi autor kreacji Mateusz Obarek ze Studia Gravite. Dodaje, że sugestywne zdjęcia w połączeniu z hasłami podkreślającymi niezwykłość krajobrazów i atrakcji regionu czynią komunikację prawdziwą, oryginalną i przekonującą.

Strategicznym założeniem komunikacji było wykorzystanie dotychczasowych działań wizerunkowych, jako bazy do zbudowania bezpośredniego i emocjonalnego kontaktu z odbiorcą. „Zaproponowana strategia konsekwentnie kontynuuje linię komunikacyjną zbudowaną wokół osi cudowności regionu, dodając jednocześnie komunikacji nowy, emocjonalny charakter” – podkreśla Witold Bacia, dyrektor strategiczny agencji Redcomm, autor strategii kampanii.

Działania promocyjne zostaną przeprowadzone w Polsce oraz w Niemczech, Czechach, Belgii, a także na Litwie, Słowacji i na Ukrainie. Region Warmii i Mazur będzie promowany w Internecie, w telewizji, w pociągach Eurocity i Intercity oraz na nośnikach zewnętrznych.

Projekt „Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” realizuje Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Koszt kampanii medialno-wizualnej to blisko 8 mln zł.

O RedComm:

Agencja Reklamowa RedComm istnieje na rynku od 2005 roku. Została założona przez trójkę menedżerów, którzy po latach kariery w międzynarodowych firmach z branży FMCG, zdecydowali pracować na własny rachunek oraz wykorzystać swój talent i doświadczenie do skutecznego wspierania marek z perspektywy niezależnej agencji.

Obecnie do jej głównych klientów należą: Auchan Polska, Olympus Polska, Orange, Grupa TP, Komputronik, Legia Warszawa, BZA S.A oraz ostatnio – Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Agencja jest również zaangażowana w szereg ogólnopolskich projektów związanych z organizacją Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Agencja działa na następujących polach:

STRATEGIA & KREACJA

Przygotowuje wygrywające strategie i realizuje unikatowe kampanie reklamowe odbijające się szerokim echem na grupie, do której są kierowane, dające zawsze powody zadowolenia dla klientów.

ROZWIĄZANIA INTERAKTYWNE

Projektuje multimedialne serwisy internetowe w oparciu o najnowsze technologie interaktywne. Dla swoich klientów przygotowuje dedykowane aplikacje sieciowe, systemy obsługi programów promocyjnych, profile społecznościowe itd.

WSPARCIE BTL

Opracowuje i wdraża koncepcje promocji konsumenckich, akcji wsparcia sprzedaży. Ma bogate doświadczenie w organizacji konkursów, loterii, akcji samplingowych, interaktywnych prezentacji, czy bezpośrednich degustacji produktów.

EVENT

Zajmuje się całościową organizacją wydarzeń specjalnych. Tworzy unikalne koncepcje i spektakularne produkcje. W agencji pracują event managerowie, którzy dzięki bogatemu i wieloletniemu doświadczeniu potrafią doskonale zrealizować najbardziej nawet wymagające i skomplikowane projekty.

DESIGN

RedComm to fani marek. Dlatego tak wiele uwagi poświęcają brandingowi. Projektują kompletne systemy identyfikacji, księgi znaków, a nawet Miejskie Systemy Informacji. Projektują logotypy, opakowania, materiały POS.

O Studio Gravite z Olsztyna

Firma Studio Gravite istnieje na rynku od 2006 roku. Zajmuje się brandingiem i komunikacją wizualną. Wśród klientów studia graficznego są m.in. Carlsberg, Danone, Olympus. Gravite specjalizuje się w marketingu miejsc, a w szczególności w realizacjach wizualnych dla samorządów, jest też członkiem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Mateusz Obarek, właściciel Gravite jest jednocześnie dyrektorem artystycznym agencji Redcomm.

Avatar photo

Napisane przez Katarzyna Kisiel

Artykuły spożywcze po raz piąty ubiegały się o certyfikat „Doceń polskie”

Zrób coś dla siebie – niech Dzień Matki trwa cały rok