w , ,

Credit Agricole laureatem V edycji konkursu „Siła przyciągania”

Konkurs „Siła Przyciągania” nagradza firmy, które dbają o zaangażowanie i rozwój swoich pracowników. W tym roku jury konkursu organizowanego przez Puls Biznesu otrzymało rekordową liczbę 123 zgłoszeń w 9 kategoriach. Konkurencja była więc ogromna.

Credit Agricole został nagrodzony za realizację cyklu projektów budujących zaangażowanie i lojalność pracowników w ostatnich dwóch latach (m.in. PowerOn, , #Ijatoszanuję, „Nowe style pracy”, Power People). Dzięki ich wdrożeniu wskaźnik zaangażowania pracowników banku zanotowany w 2020 r. wzrósł o 7 punktów procentowych w porównaniu do wskaźnika z 2019 r. (a w perspektywie trzech ostatnich lat aż o 14 pp.)

– Nasze podejście do zaangażowania jest kompleksowe i długofalowe. Dbamy o wszystkie aspekty zaangażowania – organizację pracy, motywację i energię do działania. Regularnie pytamy pracowników o opinię w naszych ankietach, na podstawie których planujemy kolejne działania – mówi Anna Podlewska, dyrektor ds. strategicznych inicjatyw HR.

W czasie pandemii Credit Agricole musiał zweryfikować znaczenie angażującego środowiska pracy w formule hybrydowej i przeniesienia aktywności do świata online. Z myślą o pracownikach banku, pion HR przygotował m.in. grafiki odwołujące się do pracy zdalnej, zarządzania czasem i organizacją pracy w zespole w warunkach lockdownu. Pracownicy otrzymali również wsparcie psychologiczne, a ich dzieci domowe przedszkole online, dzięki czemu rodzice mogli zostać nieco odciążeni podczas pracy. Powstała też 700-osobowa grupa wsparcia na Facebooku, na której można wymieniać się przysługami.

Jury konkursu „Siła Przyciągania” doceniło fakt, że w inicjatywy zostało zaangażowanych wiele osób, działających na różnych szczeblach firmy. Wszystkie działania rozpoczynały się komunikacją ze strony zarządu, a ich ambasadorami było 340 pracowników-ochotników. Ponadto jurorzy podkreślili, że projekt był bardzo rozbudowany i skuteczny. Umożliwił zaopiekowanie się różnymi typami pracowników. Warte docenienia jest także bardzo analityczne podejście banku, które wykraczało poza zwykłe badanie zaangażowania pracowników.

Avatar photo

Napisane przez Przemyslaw Przybylski

Zatrudnianie cudzoziemców na podstawie oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy

Credit Agricole i agencja Just po raz czwarty nagrodzone Kreaturami