w ,

Coraz więcej internautów lubi abc alkoholu

Fanpage strony istnieje zaledwie pół roku. Jeszcze na początku grudnia na jego tablicy czytaliśmy: Jest nas już ponad 3000! Bardzo cieszymy się, że chcecie wspólnie z nami poznawać reguły odpowiedzialnego picia alkoholu.

Ogromny sukces, którego jesteśmy świadkami w ostatnich dniach, to efekt programów, które promuje strona. Akcja „W ciąży nie piję alkoholu” polegająca na przypominaniu ciężarnym o szkodliwości alkoholu w okresie ciąży, w ostatnich tygodniach wsparta została aplikacją, przy pomocy której internauci mogą wspomóc fundację Fastryga. Każdorazowo, gdy któryś z fanów strony prześle zaproszenie do skorzystania z aplikacji do swoich znajomych, Kompania Piwowarska przekazuje 0,50zł na konto fundacji.

„Niezwykłe tempo, w jakim rozwija się nasz profil, to także zasługa współpracy z Policją w ramach akcji „Znicz”– przekonuje Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej – „W jej trakcie promowaliśmy nasz inny program – „Sprawdź promile”, skierowany szczególnie do kierowców.”

Na korzyść ABCalkoholu przemawiają liczby. Już ponad 40tys. osób sprawdziło promile przez telefon, a internetowa strona programu otwierana była już 250tys. razy. W prasie pojawiło się ponad 200 publikacji na temat akcji, jednak inna statystyka cieszy najbardziej – liczba wypadków z udziałem pijanych kierowców systematycznie spada.

Internauci cenią rzetelną, systematycznie publikowaną na stronie wiedzę na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – tłumaczy fenomen strony Katarzyna Radecka „Na naszej stronie nie mamy konkursów z nagrodami, nie komentujemy bieżących trendów internetowych i aktualnych wydarzeń politycznych. Tym bardziej cieszy, że tyle osób poświęca swój czas, by wspierać idee, które są tak bliskie Kompanii Piwowarskiej.”

Zaangażowanie fanów strony w jej rozwój oddaje nowa statystyka wprowadzona przez portal Facebook. Wskaźnik „osób, które o tym mówią”, czyli użytkowników portalu, którzy w ciągu ostatnich siedmiu dni polubili stronę, jej status, skomentowali zdjęcie lub skorzystali z aplikacji, która działa w jej ramach, 19 grudnia pokazywał dla strony ABCAlkoholu 1610 osób. Sukces strony to kolejny czynnik, który plasuje Kompanię Piwowarską w czołówce najbardziej odpowiedzialnych firm w Polsce.

Do redaktora:

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.
SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Radecka

Kierownik ds. zrównoważonego rozwoju
[email protected]
tel. +48 61 66 77 455
fax. +48 61 66 77 850
kom. +48 601 599 223

Świąteczne choinki w hurtowniach Eurocash C&C oraz w Sklepach Sieci abc

Pilsner i Grolsch rosną w te święta