w

Content Marketing w cenniku ZdrowieNet

Do tej pory usługi tego typu były wyceniane indywidualnie, jako oferta niestandardowa, na życzenie klienta. Obecnie na stałe wchodzą do podstawowego cennika ZdrowieNet. Treści będą opracowywane przy współpracy z autorytetami z branży medycznej, współpracującymi z serwisami zrzeszonymi w sieci ZdrowieNet. Dodatkowo ZdrowieNet zaoferuje klientom możliwość dystrybuowania opracowanych artykułów sponsorowanych w sieci ZdrowieNet.

„Wprowadzenie content marketingu do podstawowej oferty ZdrowieNet, jest wynikiem rosnącego zapotrzebowaniem marketerów na treści, związane z ich obszarem działania i produktami, charakteryzujące się wysokim poziomem merytorycznym. Nasi klienci chcą też rozwijać treści multimedialne – stąd popyt na produkcję filmów poradnikowych, wywiady z ekspertami. Internet umożliwia nawiązywanie wielopoziomowych relacji konsumentów z marką. Im wyższa będzie jakość prezentowanych tu materiałów, w tym większym stopniu będą one oddziaływać na zachowania użytkowników w sieci.” – podkreśla Anna Kaczmarska, prezes IDMnet.

ZdrowieNet to tematyczna sieć reklamy internetowej założona przez IDMnet w czerwcu 2010. Według marcowej fali badania Megapanel PBI/Gemius, sieć dociera do 4 822 523 realnych użytkowników.

Napisane przez Kinga Szydzińska

mylekarze.pl – internetowe kolegium lekarskie

Portal mylekarze.pl – panaceum na wszystkie dolegliwości pacjenta