w

Cechy serwisu społecznościowego

Jak więc rozróżnić prawdziwe serwisy społecznościowe od tych, które są nimi tylko z nazwy?

  • Użytkownik witryny posiada swój profil – czyli podstronę serwisu społecznooeciowego, która zawiera informacje o użytkowniku oraz jego panel administracyjny. Profile są zazwyczaj bezpłatne.
  • Strona główna witryny służy przede wszystkim do logowania się lub do zakładania kont. Oznacza to, że nie posiada ona rozbudowanej struktury zajawek znanej z portali i vortali.
  • Zdecydowana większoość treści, a przede wszystkim swobodna nawigacja po danym serwisie społecznościowym, jest dostępna wyłącznie po uprzednim zalogowaniu się do niego.
  • Każdy z zalogowanych użytkowników może tworzyć treści serwisu społecznościowego, np. publikować komunikaty o wydarzeniach w swojej firmie, bez pośrednictwa wydawcy.
  • Każdy z zalogowanych użytkowników może oceniać i komentować wypowiedzi innych użytkowników w ramach Polityki prywatności funkcjonującej w serwisie społecznościowym.
  • Każdy z zalogowanych użytkowników widzi tylko zamówione wcześniej przez niego treści.
  • Nowoczesne serwisy społecznościowe nie posiadają reklam typu display (banery, wyskakiwajki, itp.) znanych z ogólnodostępnych portali i vortali.


W Polsce, wśród serwisów i portali poświęconych budownictwu, te cechy posiada jedynie Panelbudowlany.pl.

Autor: Edgar Trzcieliński.

Zmiany w dziale Client Service Ogilvy Interactive

KDL 40EX720 – więcej niż telewizor