w

Call Center Poland z Toyota Motor Poland

W wyniku telefonicznego wywiadu konsultanci Call Center Poland budują bazę klientów zainteresowanych zakupem nowego samochodu. Wygenerowane przez call center kontakty przesyłane są do dilerów Toyoty, którzy finalizują działania sprzedażowe. Wartością dodaną do podstawowych celów prowadzonego w CCP projektu było zaktualizowanie bazy danych klientów, która  będzie wykorzystywana do kolejnych kampanii  marketingu bezpośredniego  prowadzonych przez Toyotę.

Według Adama Roguskiego z sekcji Zarządzania relacjami z Klientami z Toyoty, wzmocnienie kampanii promocyjnej działaniami call center spowodowało znaczny wzrost  zebranych deklaracji zakupu i odwiedzin  salonów, a w konsekwencji wzrost liczby sprzedanych samochodów.

 – " W prowadzonych rozmowach mogliśmy ocenić również wartości niemierzalne, jak na przykład przywiązanie właścicieli samochodów  do marki Toyota. Wyjątkowy klimat  przeprowadzonych rozmów potwierdził zainteresowanie naszą ofertą " – powiedział Adam Roguski.

– Tylko kanał telefoniczny daje możliwości  równoczesnego  zcentralizowanego prowadzenia  działań marketingowo-sprzedażowych do konsumentów i badania  nastawienia konsumentów do marki na podstawie indywidualnych rozmów.  Wyniki otrzymywane są w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybką zmianę  scenariusza rozmowy, optymalizując  jakość  oraz koszty kontaktu – dodaje Ernest Kargol Dyrektor Sprzedaży Call Center Poland.

Strony deklarują chęć współpracy przy następnych tego typu akcjach.

Napisane przez Katarzyna Swatowska

8. edycja Polskiej Nagrody im. Sergio Vieira de Mello

Alians strategiczny ekspertów branży call center