w

Bluerank i Venti dla Redanu

Za design i współkreowanie wizerunku marek Redanu w Internecie odpowiada agencja Venti, która zaprojektowała i wykonała w tym roku serwisy www.drywash.pl oraz www.topsecret.pl. Za SEM, tj. reklamę w wyszukiwarkach i pozycjonowanie, a także analitykę webową odpowiedzialna jest agencja Bluerank, której działania nastawione są na zwiększanie sprzedaży online.

Drywash.pl i TopSecret.pl to projekty tego samego autorstwa. Styl zaprojektowanych przez Venti serwisów dobrze oddaje charakter marek i ich odbiorców – ludzi młodych, aktywnych (zarówno zawodowo, jak i po godzinach), z pasją oraz wyczuciem stylu. Witryny wykonane są w technologii Flash, dzięki czemu mocno podkreślona jest dynamika cechującą oba brandy. Tak jak ubrania Top Secret, tak i serwis im poświęcony łączy w sobie elegancję i wygodę… elegancki design i wygodne przeglądanie kolekcji online. Venti zadbało o to, aby serwisy szybko się ładowały i miały intuicyjną nawigację, oraz by można je było łatwo aktualizować, z czego Redan chętnie korzysta dołączając każdego dnia nowe produkty lub kolejne zdjęcia kolekcji.

Wpływ działań wizerunkowych na internetową sprzedaż produktów marek Redanu bada Bluerank, wykorzystując w tym celu m.in. narzędzia analityczne Google. W ramach kompleksowej obsługi search engine marketing agencja odpowiada ponadto za SEO dla e-commerce oraz sprzedażowe kampanie reklamowe realizowane w wyszukiwarce i sieci kontekstowej Google. Przyjęta przez Redan strategia promocji marek Top Secret, Troll i Drywash zakłada wykorzystywanie reklam tekstowych i graficznych oraz zastosowanie retargetingu. W planach jest także eksploatacja kanału YouTube.

Zarówno z agencją Venti, jak i z Bluerank współpracujemy już od ubiegłego roku. Obie firmy zwyciężyły wówczas w rozpisanych przez nas przetargach dystansując konkurencję kreatywnością, doświadczeniem i kompleksowym podejściem do tematu – mówi Justyna Łabecka, E-commerce Manager Top Secret. Planujemy kontynuację tej współpracy i wspólne podejmowanie kolejnych wyzwań e-marketingowych.


http://www.topsecret.pl
http://www.drywash.pl
http://www.sklep.topsecret.pl

http://www.venti.com.pl
http://www.bluerank.pl

Agencja interaktywna Venti działa na rynku B2B od kilkunastu lat, realizując projekty m.in. dla: AIG, Gatta, Konica Minolta, PZU, Real, TP, Vileda. Doświadczony zespół managerów, projektantów zaawansowanych rozwiązań informatycznych i graficznych oraz specjalistów e-marketingu dostarcza Klientom kompleksową obsługę w zakresie działań internetowych. Firma oferuje usługi konsultingowe, wdraża nowoczesne technologie na potrzeby biznesu, buduje strategie obecności marki w Sieci. Rozwija i pozycjonuje serwisy WWW, realizuje kampanie reklamowe online i internetowe programy lojalnościowe, projektuje i wdraża platformy e-commerce oraz systemy zarządzania treścią. Venti jest czterokrotnym laureatem prestiżowego branżowego konkursu Webstarfestival oraz Złota Witryna, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.

Bluerank – agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).

Napisane przez Aneta Mitko

Jedwabne krawaty w WITTCHEN

MEC dla NESCAFE 3in1