w ,

Biesiaduj w Tyskich altanach!

Idealny przepis Ślązaków na udane popołudnie? Biesiadowanie w gronie przyjaciół i rodziny przy grillu oraz dobrym trunku. Wspólne fetowanie na świeżym powietrzu to nierozłączny element śląskiej tradycji i kultury. Nie każdy jednak może sobie na to pozwolić, szczególnie mieszkańcy dużych miast. Czy nie byłoby wybornie móc spędzić wspólnie czas w otoczeniu zieleni z dala od zgiełku miasta, a jednak na tyle blisko, by nie musieć daleko jechać? Takim miejscem jest właśnie chorzowski Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka. Początki współpracy Tyskiego i Parku sięgają 2005 roku. Park jest jednym z ulubionych miejsc mieszkańców Silesii. To także prawdziwa duma Chorzowa. Dlatego Tyskie chcąc po raz kolejny podkreślić przywiązanie do swoich korzeni zaprasza wszystkich mieszkańców Śląska do wzięcia udziału w czwartej już odsłonie charytatywnej inicjatywy „TYSKIE STAWIA”. Tym razem 1 grosz z każdego sprzedanego 0,5l piwa Tyskie zostanie przeznaczony na wybudowanie BIESIADNYCH ALTAN TYSKIEGO!

BIESIADNE ALTANY TYSKIEGO staną w wybranych punktach chorzowskiego parku. Będą dostępne dla wszystkich mieszkańców regionu, którzy chcą spędzić czas wolny w gronie przyjaciół i bliskich. A nie będą to byle jakie „lauby”! Drewniane solidne ławy, gontowy dach oraz murowany grill to gwarancja, że altany będą służyć Ślązakom przez lata.

W poprzednich latach marka Tyskie wspólnie z mieszkańcami Śląska postawiła 380 nowych ławek, odnowiła pomnik Karlika i Karolinki, przygotowała wystawę fotograficzną „Wspomnienie z parku”, przywróciła parkowi 9 zabytkowych fontann oraz wybudowała jedną z najdłuższych w Europie, bo 96,5 metrową, ławkę parkową.

W tym roku zależało nam aby podarować Ślązakom miejsca, gdzie będą mogli kultywować tradycję wspólnego fetowania na świeżym powietrzu – mówi Tomasz Kanton, Kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej – Tyskie Altany to doskonała alternatywa dla zabieganych mieszkańców całego regionu, którzy w wolne popołudnie chcą choć na chwilę oderwać się od zgiełku życia codziennego. To też wyraz przywiązania Tyskiego do tradycji i kultury macierzystego regionu, którą należy pielęgnować. Poprzednie inicjatywy pokazały, że Ślązacy potrafią i chcą brać udział w tego typu akcjach. Mamy nadzieję, że i tym razem wspólnymi siłami upiększymy chorzowski park.

Pierwsze praca nad Tyskimi Altanami Biesiadnymi ruszą już wkrótce. Ich uroczyste otwarcie nastąpi w trakcie największego piwnego święta na Śląsku – BEERFESTU , który w tym roku odbędzie się w dniach 27-28 sierpnia na Polach Marsowych .

Więcej na: www.tyskie.pl oraz na: www.facebook.com/home.php#!/tyskie

***

Do redaktora:

Tyskie. Z Polski.

Tyskie to czołowa marka Kompanii Piwowarskiej. To właśnie Tyskie jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich polskich marek piwnych i to zarówno pod względem popularności, wielkości sprzedaży krajowej, eksportu jak i wygenerowanych wpływów. Ulubione piwo Polaków to produkt najwyższej jakości i prawdziwy powód do dumy. Tyskie wielokrotnie zostało uhonorowane najbardziej prestiżowymi nagrodami branży piwnej na całym świecie – w 2002, 2005 oraz 2010 roku m.in. Złotym i Srebrnym Medalem oraz Grand Prix podczas Międzynarodowego Konkursu Branży Piwowarskiej (The Brewing Industry International Awards), przeprowadzanego od roku 1886 w Wielkiej Brytanii. Tyskie wspiera także Polską Reprezentację Olimpijską.

Tyskie to lekkie piwo typu pilzneńskiego o zawartości ekstraktu 11,7% oraz alkoholu na poziomie 5,6%. Piwosze cenią jego łagodny chmielowy zapach, złocisty kolor oraz gęstą białą pianę.

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udzielają:

Tomasz Kanton

Brand PR Manager

KOMPANIA PIWOWARSKA S.A.

[email protected]

Tel.: +48 61 87 87 776

Fax: +48 61 87 87 850

Tel. Kom.: +48 695 592 651

Marta Wolińska

PR Consultant

RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS (RC2)

[email protected]

Tel. +48 22 43 511 60

Fax +48 22 43 511 70

Tel. kom.: +48 504 126 777

III Spotkanie Biznesu dla Kobiet z M4Bizz

Tyskie noce z duchami