w

Bielmar reklamuje margarynę Palma

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.

Emisję piętnastosekundowych spotów zaplanowano w TVN Style, Polsat Cafe, TVN7, PULS, TTV, a także dwunastu kanałach tematycznych z pakietu At Media. Ponadto, reklama będzie emitowana w weekendowym paśmie kina familijnego TVN i Polsatu oraz w paśmie śniadaniowym TVP. Billboardy sponsorskie pojawią się przed wybranymi programami TVP i TVN. Kampania prasowa koncentruje się na wybranych tytułach poradnikowych i kobiecych wydawnictw Bauer i Edipresse; spoty radiowe będą emitowane w stacjach RMF FM i RMF Classic. Kampanię bannerową w Internecie zaplanowano w wybranych portalach i blogach kulinarnych.

Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreację spotów i ogłoszeń prasowych, a także zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje projektowo Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 23.11-24.12.2012 r.

Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”

Produkt: margaryna Palma

Rodzaj kampanii: wizerunkowa

Hasło kampanii: Lubię domowe ciasto, a Ty?

Media: prasa, radio, TV, Internet

Kreacja: Crazy Mouse (Innovations Com. Group)

Dom mediowy: Dom mediowy Innovations

PR: Kolterman Media Communications

Avatar photo

Napisane przez Kolterman

Wzrost ruchu cargo na Lotnisku Chopina

Innowacyjne ściany działowe do biur i obiektów użyteczności publicznej