w

Bezprecedensowe zwycięstwo Krosna – Złoty Laur Konsumenta 2011

Laur Konsumenta to największy i najbardziej rozpoznawalny projekt konsumencki. Przyznanie godła Złoty Laur jest wyrazem uznania kupujących oraz informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Zwycięstwo KROSNA dominującą liczbą głosów jest bezprecedensowe w historii plebiscytu i świadczy o sile marki obecnej na polskim rynku od niemal 90. lat.

Na sukces marki składa się wieloletnie doświadczenie w branży szklarskiej oraz rygorystyczna i konsekwentna kontrola jakości. Wyroby szklane KROSNA odpowiadają najwyższym standardom w zakresie walorów estetycznych, funkcjonalności, użyteczności i bezpieczeństwa. Dzięki wdrożeniu nowej technologii formowania szkła, kieliszki są bardziej odporne na urazy mechaniczne i mogą być o wiele dłużej użytkowane. Firma podejmuje także proekologiczne działania w zakresie produkcji. Wyroby szklane formowane w Krośnieńskich Hutach Szkła nie zawierają ołowiu i szkodliwych metali ciężkich i nadają się do wtórnego przetworzenia. Wprowadzone zostały UV – utwardzalne farby organiczne do zdobienia szkła, natomiast do pakowania stosowana jest tektura makulaturowa.

Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO S.A. zostały założone w 1923r. i w trakcie wieloletniej działalności stały się synonimem polskiego szkła. W rozbudowanej ofercie firmy znajdują się ekskluzywne produkty ręcznie formowane oraz wysokiej jakości szkło stołowe i dekoracyjne. Pomimo trudnej sytuacji przedsiębiorstwa znajdującego się w stanie upadłości, każdego roku wdrażane są nowe projekty, które wytyczają trendy na rynku szkła stołowego. Przykładem takiego produktu są zdobione szklanki Deco-Line, bezsprzeczny bestseller tego lata. Jesienią 2011 nastąpi inauguracja kolejnego innowacyjnego produktu – kieliszków do szampana z punktem musującym, który pozwala na długotrwałe podtrzymanie efektu musowania.

Najpopularniejsze produkty KROSNA to szklanki i kieliszki, które są powszechnie dostępne dzięki rozbudowanym kanałom dystrybucji – od tradycyjnych sklepów niezrzeszonych po sieci handlowe o międzynarodowym zasięgu. Produkty marki KROSNO są także rozpoznawalne na rynkach zagranicznych, w szczególności w Stanach Zjednoczonych, Australii, Holandii i Francji. Natomiast całość produkcji eksportowej Krośnieńskich Hut Szkła KROSNO S.A. dociera do około 60 państw na całym świecie.

Avatar photo

Napisane przez KROSNO S.A.

Słuchawki GT-077 Girl Edition – funkcjonalna elegancja

Oracle i Fujitsu Technology Solutions zbudują inteligentny system zarządzania siecią w CenterNet SA