w , ,

Bankowe rewolucje w Gnieźnie

Credit Agricole to pierwszy bank na polskim rynku, który stworzył koncept wyglądu placówek na podstawie opinii zebranych wśród klientów i pracowników sieci sprzedaży. 

– Uważnie wysłuchaliśmy potrzeb naszych klientów i pracowników oddziałów różnych szczebli. W naszym badaniu wzięło udział niemal 450 osób – mówi Elżbieta Olejnik, dyrektor nowej placówki w Gnieźnie.  – Z przeprowadzonych rozmów wiemy, że nasi klienci chcieliby być obsługiwani bez stania w kolejkach, a jeśli muszą czekać, to w większych i wygodnych poczekalniach. Ponadto cenią sobie prywatność w trakcie obsługi, szczególnie w pokojach wydzielonych z dedykowanymi doradcami – dodaje.

Wnioski z badań stały się dla banku inspiracją do stworzenia nowej koncepcji placówki. Kluczowym elementem wystroju są wygodne kanapy przy stanowiskach obsługi, których wysokie oparcia tłumią rozmowy klienta z doradcą i  nie pozwalają nikomu zaglądać przez ramię. Są też zamykane, szklane boksy do dłuższych rozmów i przestronna poczekalnia z siedziskami dla klientów. Wszystkie meble i elementy wykończenia wnętrza wykonane zostały z materiałów przyjaznych środowisku. Wystrój dopełnia dyskretne oświetlenie i delikatna muzyka tląca się z głośników.

– Jesteśmy bankiem nowoczesnym, ale skupionym na ludziach. Uważnie słuchamy naszych klientów i  budujemy z nimi długie i trwałe relacje. Nowy wystrój naszych placówek jest  właśnie odpowiedzią na ich sugestie – komentuje Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku.

Oddział Credit Agricole przy ul. Dąbrówki 21 przejął wszystkie zobowiązania i klientów, korzystających dotychczas z placówek przy ul. Mieszka I 3 oraz ul. Warszawskiej 15.

– Zapraszamy wszystkich naszych klientów do odwiedzin w nowym miejscu. Jesteśmy oddziałem uniwersalnym i można u nas załatwić wszystkie sprawy bankowe. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16 – zachęca dyrektor Elżbieta Olejnik.

Warto dodać, że we wszystkich placówkach, a także w telefonicznym Contact Center banku Credit Agricole, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego.

Napisane przez Przemyslaw Przybylski

Diversity Power: moc różnorodności w Credit Agricole

Credit Agricole otwiera pierwszą placówkę bezgotówkową