w , ,

AXA Polska wybrała agencję The Digitals

Zakres współpracy obejmuje prowadzenie profilu AXA Polska i organizację konkursów na Facebooku.

Pod koniec czerwca agencja przeprowadziła pierwszy konkurs „Ty za 30 lat”, który polegał na przesłaniu opisu jak wyobrażasz sobie swoje życie za 30 lat. W harmonogramie działań zaplanowane zostały kolejne aplikacje konkursowe.

The Digitals to agencja new media full service, która oferuje swoim klientom twórcze połączenie kreacji z technologią. Jej wyróżnikiem są skuteczne i innowacyjne rozwiązania w nowych mediach. W agencji pracuje aktualnie 60 osób, które tworzą działy: client service, kreacji, technologii, ux i usability, social, seo i sem. The Digitals obsługuje m.in. Netię, Unilever, AXA Polska, Intel, Logitech, Dom Development, Wsip i Fly.pl.

Kontakt dla mediów:

Aneta Krasnodębska-Sekita

e-mail: [email protected]

tel. 0-519-762-006

skype: aneta.sekita1

Rola diety w leczeniu chorób naczyniowo-sercowych – dietetyk LightBox komentuje

SanitizedŸ – nowość Andropolu dla sektora medycznego