w

Apsys przeprowadził najlepszą transakcję 2012 r.

Apsys sprzedał Manufakturę, swoje flagowe przedsięwzięcie, funduszowi Unilmmo: Deutschland za cenę 390 mln Euro, co czyni tę transakcję największą wśród inwestycji detalicznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a także drugą co do wartości w całej Europie w 2012 roku. Skala transakcji została doceniona przez niezależne jury Eurobuild Awards. Jednocześnie Apsys będzie w dalszym ciągu zarządzać Manufakturą przez co najmniej 10 kolejnych lat.

Konkurs Eurobuild Awards, zorganizowany po raz trzeci przez wydawcę miesięcznika „Eurobuild Central&Eastern Europe”, kierowany jest do czołowych graczy branży nieruchomości, wyłania   liderów, wyznacza trendy oraz prezentuje mocne strony rynku.

Manufaktura to wielofunkcyjna, miejska rewitalizacja fabryki włókienniczej z XIX wieku. Cały kompleks składa się z 3 muzeów, 4-gwiazdkowego hotelu oraz centrum handlowego. Manufaktura została otwarta 17 maja 2006 roku. Mieści 307 sklepów na 112 tys. mkw. powierzchni najmu oraz 2 955 miejsc parkingowych. 

Avatar photo

Napisane przez Effective PR

Infovide-Matrix S.A. wspiera reformę ukraińskiego rynku energii elektrycznej

“Eine kleine świnke” powraca – Goethe-Institut pyta o kolejne polsko-niemieckie…