w

Aplikacja Obsługi Klienta firmy NextiraOne prezentowana na G-Force 2011

Aplikacja Obsługi Klienta (AOK), autorskie rozwiązanie przygotowane przez inżynierów NextiraOne Polska i wprowadzone do oferty firmy, będzie prezentowane na stoisku NextiraOne w trakcie międzynarodowej Konferencji Alcatel-Lucent Genesysy G-Force 2011 – dorocznego spotkania dlaklientów i partnerów. Aplikacja jest zintegrowana z systemem Genesys, dzięki czemu współpracuje z większością central telefonicznych gwarantując dostęp do zaawansowanych funkcji oferowanych przez moduły całego rozwiązania Genesys. Aplikacja jest także gotowa do integracji z innymi systemami CTI.

Aplikacja Obsługi Klienta to system adresowany do szerokiego grona użytkowników – pracowników Contact Center, działów obsługi klienta, przedstawicieli handlowych, specjalistów wsparcia sprzedaży oraz kadry zarządzającej, umożliwiający bardziej efektywną pracę tak w Contact Center, jak innych działach przedsiębiorstwa, kontrolę pracy i całego procesu obsługi klienta. System znajduje zastosowanie w firmach i organizacjach branż finansowej, telekomunikacyjnej, handlowej i usługowej, farmaceutycznej oraz administracji publicznej. Aplikacja dostosowana jest do modelu obsługi klienta kluczowego i masowego, zaś dzięki możliwości integracji systemów zewnętrznych stanowi wygodne narzędzie integratorskie, zapewniające przekazywanie danych pomiędzy różnymi systemami za pomocą prostego interfejsu użytkownika. System oferuje wsparcie dla obsługi wielu kanałów komunikacji (np. voice, e-mail, faks) wraz z ich specyficznymi interakcjami, przy czym funkcje każdego kanału oraz każdego typu tych interakcji dostępne są z poziomu AOK, a obsługa tych interakcji jest zunifikowana.

AOK jest platformą integracyjną umożliwiającą realizację procesów biznesowych za pomocą istniejących w przedsiębiorstwie systemów. Jest to możliwe dzięki dedykowanemu modułowi integracyjnemu wraz z mechanizmem prezentacji typu „Single Front End”. Integrowane systemy w sposób naturalny i intuicyjny prezentowane są w kontekście danych klienta powiązanego z obsługiwaną interakcją dowolnego typu. Integracje realizowane są bez zmian integrowanych systemów lub przy minimalnych zmianach.

„Wdrożenie systemu AOK to wiele korzyści w dwóch głównych obszarach: usprawnienia procesów wewnętrznych oraz obsługi klienta. Dostęp do pełnej i aktualnej informacji, szybsze podejmowanie decyzji, automatyzacja pracy, lepsze planowanie zasobów ludzkich i technicznych czy monitoring efektywności pracy to czynniki usprawniające procesy wewnątrz firmy czy organizacji. Z kolei w zakresie obsługi klienta aplikacja gwarantuje wyższą skuteczność tej obsługi dzięki możliwości szybkiego podejmowania decyzji na bazie łatwego dostępu do informacji, a także lepszej organizacji pracy (gotowe scenariusze rozmów, historia kontaktów, itp.) i większej efektywności kampanii marketingowych wynikających z łatwych do przeprowadzenia analiz historii kontaktów.” – powiedziała Małgorzata Gawrysiak, Dyrektor Handlowy Grup Produktowych Contact Center i Aplikacje w NextiraOne Polska. „Wyższa skuteczność obsługi klientów wpływa oczywiście na podniesienie ogólnego poziomu ich satysfakcji.” – dodała Małgorzata Gawrysiak.

Z Aplikacji Obsługi Klienta korzysta już kilka firm w Polsce, w tym m.in. PTC, Kredyt Bank, PKN ORLEN czy Aviva.

Konferencja G-Force, która w tym roku odbędzie się w Pradze dniach 7-9 czerwca jest dorocznym wydarzeniem Alcatel-Lucent poświęconym rozwiązaniom Genesys. W trakcie jej trwania eksperci dzielą się praktyczną wiedzą z dziedziny komunikacji z klientami i pracownikami, koncentrując się na rozwiązaniach pozwalających poprawić efektywność prowadzonych działań biznesowych. Dzięki udziałowi ponad 1000 gości, wśród których znajdą się klienci, partnerzy biznesowi oraz eksperci z dziedziny contact center, G-Force będzie jedną z najważniejszych imprez w kalendarzu wydarzeń skierowanych do użytkowników systemów Customer Service i Contact Center. NextiraOne jest Złotym Sponsorem wydarzenia. 

Prezes zarządu Kompanii Piwowarskiej obejmuje przywództwo w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego

Dobre wyniki finansowe KP mimo obniżania cen przez konkurencję