w

Alians strategiczny ekspertów branży call center

Nową strukturą, działającą na rynku pod nazwą Suasor/Communication One Consulting będzie zarządzał Michał Karzel– doświadczony Menadżer i konsultant, związany z branżą od 2002 roku. Michał Karzel w swojej praktyce zawodowej kierował między innymi działalnością operacyjną call centers Microsoft, arvato services czy Contact Center TPI (Grupa TP). Od 2007 roku prowadzi działalność doradczą pod własną marką SUASOR Call Center Consulting.

Strategicznym obszarem dla aliansu jest rynek call/contact center oraz wszystkie inne obszary działalności biznesowej firm związane z kontaktem z konsumentami. Trzy główne kierunki działań  to doradztwo, szkolenia i usługi HR dla branży.

„-Koncentrujemy naszą uwagę na rynku call/contact center. Mamy ciekawą ofertę  szkoleniową i doradczą dla centrów wewnętrznych i nowopowstających call  center czy działów telefonicznych. Chcemy wspierać i towarzyszyć we wzroście  biznesu naszych klientów, dlatego stawiamy na  rozwój długookresowej  współpracy – mówi Michał Karzel. – Naszymi atutami są ludzie, ich znajomość realiów rynku, doświadczenie i pasja, z jaką pracują. To czynni menadżerowie umiejący  dzielić się wiedzą. Wierzę, że łącząc siły w konsorcjum staniemy się  największą i najlepszą firmą szkoleniowo-doradczą branży call center” – dodaje.

„ – Cieszę się, że połączony obszar szkoleń i doradztwa będzie skutecznie rozwijany przez ludzi, którzy mają klarowną wizję i strategię.  Jako grupa firm związanych z rynkiem usług call center, chcemy  skupiać naszą uwagę na rozwoju tego obszaru. Zamierzamy wykorzystać doświadczenia Michała Karzela, który pomoże nam właściwie zarządzać obszarem szkoleń i jakości  również w ramach Grupy Call Center Poland, do której należy Communication One Consulting. – mówi Andrzej Rezler, Członek Zarządu Communication One Consulting.

 
************
SUASOR to firma szkoleniowo-doradcza tworzona przez doświadczonych  menadżerów-praktyków. Jako jedyna wprowadza na polskim rynku call center  ideę zarządzania zewnętrznego, doradzając bierze odpowiedzialność za  wprowadzenie zmian i ich wyniki. Całość szkoleń skierowanych do branży call center prowadzi pod wydzieloną marką „Teleformacja”. Na rynku funkcjonuje od 2007 roku.

Communication One Consulting jest firmą szkoleniowo-doradczą  działającą  od 2002 roku w obszarze kompleksowej obsługi klienta i sprzedaży w kontakcie bezpośrednim i poprzez call/contact center. Firma wyspecjalizowana jest w powadzeniu szkoleń z zakresu telemarketingu, szeroko pojętej obsługi klienta oraz doradztwie w zarządzaniu organizacją, głównie call center/contact center.

Napisane przez Katarzyna Swatowska

Call Center Poland z Toyota Motor Poland

Kaspersky Lab patentuje innowacyjną metodę szkolenia użytkowników