w

Alfavox wdrożył platformę dla Wirtualnego Oddziału w banku Alior Sync

Wirtualny oddział Alior Sync dostępny jest przez Internet, oferuje tylko internetowe produkty i usługi, jest także zsynchronizowany z portalami społecznościowymi i otwarty 24 godziny na dobę.

– Wirtualny Oddział gwarantuje nieograniczony dostęp online do osobistego bankiera z dowolnego miejsca na świecie przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W trakcie rozmowy wideo klienci mogą obserwować na ekranie własnego komputera interaktywną wizualizację ofert czy dokonywać transakcji. W Alior Sync można załatwić za pośrednictwem Internetu wszystkie te sprawy, które dotychczas realizowane były tylko w tradycyjnym oddziale – opowiada Tomasz Bartkowicz, Dyrektor Departamentu Obsługi Zdalnej w Alior Banku.

W oddziale można spotkać się z wirtualnym bankierem i porozmawiać z nim m.in. dzięki rozwiązaniu alfa Video for CC. Do tej pory stronę Wirtualnego Oddziału odwiedziło już 228000 osób, a klienci, którzy skorzystali z usług oddziału, wystawili konsultantom oraz aplikacji bardzo wysokie noty.

– Alfa Video for CC to dodatkowy kanał komunikacji z klientem – zwłaszcza z tym, który przywiązany jest do tradycyjnych form kontaktu z doradcą. Nasz pomysł na to rozwiązanie wypłynął z przekonania, że bezpośrednia rozmowa podnosi zaufanie klienta do konsultanta i proponowanych przez niego rozwiązań – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Taki sposób komunikacji, jak podkreśla Alior Bank, umożliwia też bieżącą pomoc np. w procesie wypełniania formularza czy wniosku. Doradca, z którym klient rozmawia, może przeprowadzić klienta przez procesy związane ze składaniem zamówień, wyjaśniając na bieżąco problematyczne kwestie, odpowiadając na dodatkowe pytania, czy doradzając, jak wypełnić poszczególne rubryki.

Każda osoba czekająca na połączenie z konsultantem jest informowana o swoim miejscu w kolejce oraz przybliżonym czasie oczekiwania. Klient ma również możliwość pozostawienia na stronie prośby o oddzwonienie.

Avatar photo

Napisane przez Symetria PR

Finałowy festiwal akcji „Pomaganie jest trendy”

Frugo zmienia stan skupienia…