w

Akcja TIM Mikołajów 2021 zakończona spektakularnym sukcesem

Okres Bożego Narodzenia to magiczny czas, kiedy warto rozejrzeć się wokół i pomóc tym, którym świętowanie uniemożliwiają przeciwności losu czy brak zdrowia. Pamięta o tym TIM S.A. Firma wraz ze swoimi klientami już drugi rok z rzędu pomogła najbardziej potrzebującym w ramach akcji TIM Mikołajów. Wsparcie finansowe trafiło do 18 fundacji i innych instytucji z całej Polski.

TIM S.A., prowadząc platformę internetową TIM.pl, stał się ogólnopolskim liderem dystrybucji i pionierem e-commerce B2B w branży elektrotechnicznej. Historia firmy sięga końca lat 80. ubiegłego wieku. Centrala spółki znajduje się we Wrocławiu, jednak jej biura handlowe ulokowane są w siedemnastu miastach w całej Polsce – i to właśnie w tych 17 regionach zostali wybrani beneficjenci akcji.

TIM Mikołajów – przekażmy wspólnie MOC!

– Już po raz drugi z rzędu przeprowadziliśmy akcję świąteczną, w ramach której zrezygnowaliśmy z zakupu prezentów świątecznych dla klientów, a w zamian przekazaliśmy przeznaczone na ten cel środki lokalnym fundacjom i instytucjom – mówi Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A. – Jesteśmy liderem, więc naszym obowiązkiem jest wspieranie lokalnych społeczności, w których działamy, a także wyznaczanie trendów w branży w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Obie te przesłanki zawarte są w naszej strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro – tłumaczy Folta.

W efekcie pula środków o łącznej wartości ponad 350 000 złotych trafiła do lokalnych instytucji i fundacji. Na każdy z siedemnastu regionów przypadła darowizna w kwocie 21 000 zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to 13 000 zł. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji 35 producentów produktów, które TIM ma w swojej ofercie. W wyborze beneficjentów aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl, którzy w ankiecie online z dużym zaangażowaniem wskazywali ich zdaniem najbardziej potrzebujące instytucje ze swojej okolicy.

Beneficjenci TIM-u Mikołajów 2021

Pomimo tego, że TIM działa w 17 regionach, w drugiej edycji akcji wybrano 18 beneficjentów. Firmę zaskoczyli klienci Biura Handlowego z Radomia, którzy równą liczbę wskazań oddali w ankiecie na dwa podmioty. W związku z tym TIM postanowił podzielić przypadającą na ten region kwotę i wesprzeć oba podmioty.

Pośród wybranych beneficjentów znajdują się instytucje o różnym przedmiocie działalności. Są to zarówno domy dziecka, hospicja, fundacje pomocowe czy nawet klub sportowy. Pełna lista obdarowanych podmiotów obejmuje:

  • Stowarzyszenie „Bezpieczeństwo Dziecka” – Bydgoszcz,
  • Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej – Częstochowa,
  • Fundację Hospicjum Pomorze Dzieciom – Gdańsk,
  • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” – Katowice,
  • Stowarzyszenie „Kolory” – Leszno,
  • Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia – Lublin,
  • Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat” – Łódź,
  • Fundację Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym – Opole,
  • Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Nasz Dom” – Poznań,
  • Stowarzyszenie Klub „Amazonki” w Pionkach – Radom,
  • Fundację z Uśmiechem – Radom,
  • Szczeciński Klub Sportowy „Husaria” – Szczecin,
  • Stowarzyszenie Opieki Nad Dziećmi Opuszczonymi – Toruń,
  • Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Świdnicy – Wałbrzych,
  • Fundację Warszawskie Hospicjum dla Dzieci – Warszawa,
  • Stowarzyszenie Pomocy „Akson” – WOK,
  • Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra” – Wrocław,
  • Fundację „Spoko Tato” – Zielona Góra.

Napisane przez TIM SA

Europ Assistance Polska podsumowuje 2021 rok

Czy wiesz co tak naprawdę znaczy umierać z głodu?