w , ,

Agencja Don’t Worry partnerem moskiewskiej wystawy „Za żelazną kurtyną”

Od 22 sierpnia br. dzięki współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza we Wszechrosyjskim Muzeum Sztuki Dekoracyjno-Użytkowej i Ludowej (VMDPNI) w Moskwie będzie prezentowana wystawa "ZA ŻELAZNĄ KURTYNĄ. SZTUKA OFICJALNA I NIEZALEŻNA W ZWIĄZKU RADZIECKIM I POLSCE.  1945 -1989. PRACE Z KOLEKCJI PIOTRA NOWICKIEGO". Ekspozycja ukaże najważniejsze zjawiska artystyczne w dwóch krajach byłego bloku komunistycznego. Wystawa oraz towarzyszące jej publikacje mają na celu pokazanie złożoności zjawisk artystycznych w kontekście politycznym w Polsce i Związku Radzieckim. Na wystawie zostaną zaprezentowane dzieła sztuki najwybitniejszych artystów polskich i rosyjskich związanych zarówno z nurtem sztuki oficjalnej jak i nurtem sztuki niezależnej w latach 1945-1989.

Ekspozycja zostanie zbudowana w  układzie chronologicznym, według działów tematycznych: Triumf ideologii, Prekursorzy, Druga awangarda, 15% abstrakcji, Figuracje, Znak i znaczenie, Sztuka sprzeciwu, Transformacja.

Jako partner wystawy Agencja Don’t Worry jest odpowiedzialna za media relations wydarzenia oraz zaproszenie osobistości ze świata sztuki, kultury, polityki i show businessu.

***

Informacje o Don’t Worry:

Agencja Don’t Worry powstała w drugiej połowie 2009 roku. Jej założycielem i właścicielem jest Norbert Kabaczyński, który posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Don’t Worry dzieli się na działy Event, PR oraz Creative. Wśród dotychczasowych Klientów agencji znaleźli się m.in.: Skanska Property Poland, Citroen Polska, Croma – Pharma Polska, IKEA Trading Services, Yareal Polska, Nestle Polska, Nestle Polska SA – oddział Nespresso w Warszawie, PGT Healthcare.

Kontakt:

Don’t Worry Creative Event & PR Agency

Malwina Sobótka

PR Specialist

Tel.:   + 48 (22) 401 15 95

Mob.  + 48 728 500 728

[email protected]

Avatar photo

Napisane przez dontworry

Energetyzująco mroźna nowość od marki Black

Jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek?